,,Být tebou tak toho nechám.'' prosím Lumi! Já nechci umřít rukou pedofila! Začal jsem plakat a v tom Macík kousl toho chlapa do ruky. Lumi toho využil a přišpendlil ho k zemi. Nůž odletěl někam do trávy a já se schoulil do klubíčka. Utekl jsem o vlásek smrti. ,,Miki vem Macíka a jděte domu!'' křikl na mě Lumi, ale já se nemohl ani hnout. Macík běžel ke mně a začal mě olizovat, abych se uklidnil.
Nechci aby to Miki viděl, ale takhle tu nemůžu být až do rána. Vrazil jsem mu jich pár a on asi omdlel. Hned jsem volal klukům aby sem dojely a jeho naložili. ,,Miki, lásko?'' sehnul jsem se k němu a objal ho. Tohle pro něj musí být šok. Zachvilku tu byly kluci a Lori naložil toho týpka. ,,Je v pohodě?'' zeptal se mě Lori, když viděl třesoucího se Mikiho. ,, Bude v pořádku a zamkni ho.'' kývl jsem hlavou směrem k tomu ještě žijícímu muži.
Když jsem se probral tak jsem ležel na gauči v Lumiho objetí. Nějak jsem vyklouzl ven a teď si dělám kakao. Potřebuji ho jako sůl. Normální člověk by si udělal kafe, ale já piju jen Latté nebo kakao. Dodělal jsem ho a šel do obýváku si sednout do křesla. Upíjel jsem a sledoval spící tvář Lumiho. Sem tam mi ukápla slina do hrnku, protože Lumi měl šíleně upnuté tričko. ,,Budeš slintat ještě dlouho?'' bože já se lekl! On celou dobu dělal že spí! ,,Debile! Jsem se lekl!'' křikl jsem po něm. Stále se zlobím za to ráno, ale nedávám to znát.
Z ležení jsem přešel do sedu a sledoval Mikiho. Byl tak roztomilý a nevinný, ale přitom tak žhavý a sexy. Myšlenky na sex musí stranou, teď je hlavní omluva. Vstal jsem a šel si k němu kleknout. ,,Miki já se ti moc omlouvám za to ráno... Opravdu jsem nechtěl a netuším co to do mě vjelo. Prosím odpusť mi...'' řekl jsem a přitom mu koukal do jeho krásných zelených očí. Jsem drsňák, ale jemu neodolám.
Musel jsem se pousmát a dát mu pusu. ,,Já ti odpouštím, ale nevím co Macík.'' přece seřval jeho a né mě. Dokonce se divím, že už můžu chodit. Lumi si zavolal Macíka a také se mu omluvil. Byly jsme zas šťastní do té doby, dokud jsem Lumiho nepolil kakaem a podotýkám, že to bylo omylem! ,,P-Promiň! Já nechtěl...'' začal jsem se omlouvat a Lumi si mezitím svlékl tričko. Sakra...
___________________________________
Slintám z toho obrázku <3
ČTEŠ
Viděl jsem tě někdy?
RomanceDalší nudný den... Praxe, Škola, Praxe, Škola... *cink* Unknown : Ahoj Misaki : Ahoj? Kdo si? ............ Nečtěte pokud nemáte rádi homosexuální lásku! 15+ (stejně to nedodržíte)