Jen tak jsme seděli na gauči a koukali na filmy. Byla to pohodička a ten hafan spinkal vedle gauče. Lumi se na mě podíval a usmál se. ,,Jak mu budeme říkat? Nebo má nějaké jméno?'' hm... ani nevím jak ho ten chlap nazval. ,,Nějak mu říkal, ale já si to nepamatuji, takže bych mu vybral nové jméno, když už má novou rodinu.'' řekl jsem a usmál se. Byl jsem opravdu šťastný.
Hm... Jak mu budeme říkat? *cink* ,,Promiň.'' omluvil jsem se Mikimu a natáhnul se po telefonu. Kdo mě sakra otravuje v tuhle chvíli?!
Uživatel/ka Boss se přihlásil/a
Andy : Máme problém
Boss : Jaký?
Andy : Chybí 2 krabice
Boss : Jaké chybí?
Andy : Long a Tera
Boss : Jedu tam
Andy : RozumímUživatel/ka Boss se odpojil/a
,,Brouku budu si muset něco zařídit. Tady máš kreditku a kup něco tomu šmoulovi a sobě.'' vytáhl jsem z peněženky svojí pátou kreditku a podal mu ji. Koukal na mě s otevřenou pusou a já ho políbil. Líbilo se mi jak zrudl. Byl jako rajčátko. ,,Kolik můžu utratit?'' zeptal se a já se jen pousmál. ,,Zlato máš tam 500 tisíc a utratit můžeš kolik chceš.'' bože ta jeho reakce... k nakousnutí.
500 tisíc?! Kolik chci?! Jemu totálně přeskočilo! ,,Ty si blázen! Kolik chci!? Bože kdo tě praštil po té tvojí palici? Ty nejsi normální!'' šílel jsem z něho. Nechci aby si myslel, že jsem s ním jen pro prachy. A to políbení mě také dostalo. Sice mě mrzí, že odchází a neví kdy přijde, ale aspoň tu nebudu sám. ,,Tak ja tu mám už odvoz. Pa lásko.'' odvoz? Takový luxus... ,,Pa!'' řekl jsem a políbil ho. On mě ještě před odchodem plesknul po zadku. Nadskočil jsem z toho a zrudl jak nejvíce to šlo.
_________________________________
Tak tu máme další dííl!!!
Napadlo mě, že by se mohl udělat rozhovor s postavami. Pokud by jste měli zájem tak dejte vědět a pište otázky, na které budou postavy odpovídat :-)))
ČTEŠ
Viděl jsem tě někdy?
RomanceDalší nudný den... Praxe, Škola, Praxe, Škola... *cink* Unknown : Ahoj Misaki : Ahoj? Kdo si? ............ Nečtěte pokud nemáte rádi homosexuální lásku! 15+ (stejně to nedodržíte)