,,Dobrý den, jsem ráda, že jste přišel na naše setkání a že jste souhlasil s rozhovorem. Neotálejme a pusťme se do toho!''
- ,,Kdy jste narazil na Mikiho?'',,Asi dva týdny předtím, než jsem mu napsal, jsem ho uviděl v hotelu. Měl jsem tam setkání s důležitým spolupracovníkem.''
- ,,Na co jste ho na začátku chtěl?''
,,Sex, co bych vám na to řekl.''
- ,,Milujete ho?''
,,Víc než cokoliv na světě.''
- ,,Proč jste změnil názor?''
,,Lépe jsem ho poznal a postupně se zamiloval do jeho nepřístupnosti. Je jako velká záhada, která čeká na rozluštění.''
- ,,Jaký máte názor na Mikiho?''
,,Je to pohledný přítel a velmi přítulný. Tedy... pokud nemá svoji toxickou náladu. V posteli je prostě boží. Je to takový plyšáček přítulný. Nikomu ho nedám!''
- ,,Nebojíte se třeba, že vám ho někdo přebere?''
,,Udělá to a zabiju ho. Ovšem bych si taky Mikiho podal, ale chtěl bych ho stále.''
- ,,Promiňte, ale asi si nerozumíme. Nemluvila jsem o nevěře.''
,,To nic nemění na tom, že bych toho daného zabil.''
,,Děkuji vám za rozhovor a naschledanou.''
______________________________________________________________________
,,Dobrý den pane Miki. Jsem ráda, že jste dorazil. Ráda bych začala s našim rozhovorem.'',,Dobrý den, děkuji za pozvání. Dobře, můžeme začít.''
- ,,Když vám poprvé psal Lumi, myslel jste si, že to je on?''
,,Prvně jsem si myslel, že je to jen úchyl co si hraje nebo malé děti co prankují. Poté, že je to Goru Lumex, protože mi to dávalo logiku no a potom jsem byl z toho úplný jelen.''
- ,,Miloval jste ho předtím, než jste spolu začali chodit? Nebo se vám aspoň líbil či tam byla nenávist?''
,,Poprvé sem ho nesnášel, ale to jsem ho tolik neznal. Poté jsem se s ním bavil z nudy, protože proč ne. Následně jsem ho vnímal jako blba a exota co chce jen sex. Tento názor mám do teď, ale neříkejte mu to. Nechci mu srážet to jeho EGO. No a pak jsem ho začal nějak brát a náhle to byla láska. Neustále mě zachraňoval a já se zabouchl. Pravda je, že bych ho občas nejraději zakopal na naší zahradě a nejlépe hlavou dolu, aby se nemohl vyhrabat. Pro jistotu bych na hrob postavil auto. To víte... jistota je prostě jistota.''
- ,,Jste velmi zábavný. Pojďme dál. Chtěl by jste dítě?''
,,Panebože to ne! Tedy zatím ne. Jsme moc mlád a zas tak dlouho s Lumim nejsme. Nejsem si jist, zda bych to sám zvládal, protože on je neustále v práci. No práci... podle mě někoho zabíjí a mlátí. Navíc stále studuji.''
- ,,Co říkáte na jeho 'práci'?''
,,Nelíbí se mi to, ale je to jeho volba. Každým dnem čekám až domu vtrhne zásahovka, policie či jiná mafie. Buď unesou mě nebo zatknou Lumiho. Vím, že má prsty snad všude a policie z něj má respekt a mají spolu dohodu, ale i tak ten strach tam je. To je další důvod proč nechci zatím dítě.''
- ,,Dohodu? Jakou dohodu?''
,,Omlouvám se, ale to nemohu říci.''
- ,,Chápu. Nebojíte se, že vás podvádí či uteče za jiným?''
,,Samozřejmě se bojím, ale já mu věřím.''
- ,,Tajíte mu něco?''
,,Něco mu tajím, ale to chci tajit dál. On sám mi toho tají až moc, tak proč bych nemohl já?''
,,Děkuji vám za rozhovor a naschledanou.''
,,Také děkuji a naschledanou.''
______________________________________________
Tak tu je dlouho slibovaný Ask! Zítra vydám už normální díly a radujte se! Pokoj mám už skoro hotový ^^. Jinak pokud je zde někdo, kdo bude dělat přijímačky tak vám držím palečky!
Chci vám téže poděkovat za vaši podporu jak v komentářích tak v hvězdičkách (hlasování) a také vám děkuji za trpělivost semnou. Jste prostě boží :-)
Kdo miluje plyšáky??????? ^°^
PS : Nebojte se napsat nekoušu. Vlastně ani nemůžu kousat xD
Přeji vám krásný zbytek dne! :-P
ČTEŠ
Viděl jsem tě někdy?
RomanceDalší nudný den... Praxe, Škola, Praxe, Škola... *cink* Unknown : Ahoj Misaki : Ahoj? Kdo si? ............ Nečtěte pokud nemáte rádi homosexuální lásku! 15+ (stejně to nedodržíte)