Blue a Leo (Bonus)

3.3K 193 6
                                    

Předem říkám, že tohle je o Bluovi a Leovi!

____________________________________________

Tak jsem došel na místo setkání a Leo tam už byl. Je to takové zvláštní tu být s ním. Je fakt hezkej, ale co když je zadaný? Už na mě mával od stolu a já se k němu rozešel. ,,Ahoj Blue!'' pozdravil mě nadšeně. Pozdrav jsem mu oplatil a sedl si. Během chvilky u nás byla servírka a divně se na mě koukala. Povšiml jsem si i její poměrně dost rozeplé košile. Ještě jeden knoflík a vylezou na mě ty její prsa. Sorry holka, jsem gay.

Šíleně mě srala ta servírka. Div mu ty prsa necpala do huby. Kráva jenda! ,,Já si dam Latté a čokoládový dort. Dva kousky prosím.'' řekl Blue a pousmál se na mě. ,,A vy pane?'' řekla směrem ke mně a to dost nepříjemně. ,,Já bych si dal Latté caramel a dva kousky vanilkového dortu s fondánem.'' řekl jsem mile jejím směrem a ona si jen odfrkla. Docela mě to začínalo štvát. ,,Uklidni se Leo, nejsi jediný koho štve.'' utěšoval mě Blue. Přiznávám, že se mi fakt líbí a to se známe opravdu krátko.

Leo koukal do stolu a já na něj. Jak někdo tak krásný jako on může sedět s někým nebezpečným jako já? Nepochopím to. Mezitím se blížila servírka, která si stihla dát ještě rtěnku a poupravit košili, aby ji lezly prsa ještě víc. Div se jí jedno nenamočilo do mého Latté. ,,Tady to máte a tady vy koloušku.'' řekla. Opravdu mi řekla koloušku? Viděl jsem Lea jak zuří a mě to bylo už taky nepříjemné. ,,Prosím vás madam, nemohla by jste si tu košili trochu zapnout? Opravdu mě nezajímá vaše poprsí a přinejmenším je to velmi neslušné k nám jako k zákazníkům.'' vypadá to, že jsem ji hodně naštval. ,,No promiňte?!'' křikla na mě. ,,Prominu, protože vás rodiče nenaučili se chovat.'' řekl jsem v klidu. Leo na mě koukal jako na zjevení. ,,A pokud by jste nás s přítelem omluvila, chtěli bychom se najíst.'' Leo na mě opravdu koukal jako na ducha. Musel jsem potvrdit svá slova a tak jsem se nahnul a políbil ho na rty. Tuším, že mu srdce vynechalo jeden úder. Servírka se na nás koukala s nevěřícím pohledem v tváři a po chvilce jsem dostal facku. Musím říci, že holky, které znám dávají lepší. 

To jak mě políbil... srdce mi vynechalo jeden úder. Bylo to něco tak krásného, ale pak mě bodlo u srdce. Co když to nemyslel vážně a udělal to jen kvůli té číšnici? Poté mu dala facku. No povím vám... Ve mně to tak vřelo! Pak se Blue postavil, vzal ji za ruku a táhl k jiné číšnici.

,,Omlouvám se, ale máte zde vedoucího?'' zeptal jsem se něžně číšnice a tu co nás obtěžovala držel za loket. ,,A-Ano... Vydržte chviličku.'' řekl a odešla někam dozadu. Poté s ní přišel docela urostlý pán okolo 35let. ,,Přejete si?'' zeptal se mě docela hlubokým hlasem. Bohužel se ho nebojím a bát nebudu. ,,Prosím vás, tady vaše číšnice mě a mého přítele obtěžovala. Nemluvě o jejím pracovním oblečení. Budu-li upřímný a to si pište, že budu, tak mi nepřijde vhodné nosit toto.'' podíval jsem se naštvaně na číšnici a pak jejího vedoucího. ,,Velice se omlouvám za chování naší číšnice. Pochopíme zda budete chtít odejít a objednávka je na účet podniku.'' pověděl mile pán. Číšnici jsem pustil a pokývl směrem k vedoucímu. Chtěl jsem jít už zpět, ale to mi přistála další facka na obličeji. Ta mrcha! 

To už jsem nevydržel a vystartoval za nimi. Stoupl jsem si před Blua a pohladil ho po bolavé tváři. ,,To už nemyslíte vážně?! Prvně ho balíte, potom vám pomalu lezou prsa z košile, div, že je nenamočíte do jeho Latté.'' ječel jsem na ni a bylo mi jedno, že nás všichni sledují. ,,A potom, když vám řekne, že ho to obtěžuje tak mu vlepíte?!'' nervy mi bouchly a Blue mě umlčel polibkem. To je už druhý za dnešek. ,,Omlouvám se pane, ale pochopte jeho rozhořčení.'' omluvil se Blue tomu týpkovi. 

Už jsme opět seděli u stolu a konečně jedli. Kafíčka nebyly tak teplá, ale dalo se to. ,,To byla kráva.'' povzdechl jsem si. Snad dostane vyhazov. ,,To máš pravdu. Ještě uvidí mrcha...'' to uvidí. ,,A co tvář? Nebolí?'' zvedl jsem se a přejel mu po ni prsty. ,,Ne je to v pohodě, hezky ses mě zastal Leo.'' musel jsem zrudnout.

Konečně jsme odešli z té restaurace a vedoucí se nám ještě omluvil. Omluvu jsem přijal a radši šel rychle pryč. ,,Ale jídlo bylo dobré, ne?'' koukl jsem na Lea. Ten jen pokýval a já ho nenápadně táhl k sobě domu. ,,Kam to jdeme?'' sakra! ,,Pokud ti to nevadí, tak bych tě rád vzal k sobě.'' podrbal jsem se na zátylku. ,,Nemám problém!'' řekl vesele. Nebudu kecat... chci se mu vyznat, opít ho a třeba pokud by chtěl, tak se s ním vyspat. 
Dorazili jsme ke mně a Leo se právě vyzouval. Pohled na jeho zadeček mě šíleně rozpaloval. Musel jsem si kousat ret. ,,Já tě vidím.'' otočil na mě hlavu Leo. Neunikl mi jeho šibalský úsměv. Hned na to se natiskl svým zadečkem na můj už vztyčený úd. ,,Leo, nech toho nebo si dlouho nesedneš.'' odstrčil jsem ho. Byl to opravdu úžasný pocit, když se natiskl, ale nechci aby litoval. ,,Bože Blue... Miluju tě a aktuálně tě chci.'' ty slova. On mě miluje? Oči se mi rozzářili a chtělo se mi pobíhat po domě sem a tam a ječet, že jsem zasranej Spiderman. ,,Leo já tě taky miluju a taky tě chci!'' řekl jsem a hned se po něm vrhl.

Všem může být jasno jak to skončilo. Vyspali jsme se spolu a povím vám... ta úzká prdelka a jeho steny. Budu nejspíše závislý na sexu s nim. Jemu se to očividně taky líbilo, protože jsme si dali tři kola. 

____________________________________
Slíbený bonus z jejich setkání. :-)
:*

Viděl jsem tě někdy?Kde žijí příběhy. Začni objevovat