49.

3.6K 217 4
                                    


,,S kým si píšeš?'' ozval se za mnou Lori. ,,S mým sexy kolouškem.'' odpověděl jsem hrdě. Miki je fakt sexy. ,,Tak se pochlub.'' to si piš, že se pochlubim. Ukázal jsem mu fotku, kterou jsem vyfotil kdysi u něj, když spal.

 Ukázal jsem mu fotku, kterou jsem vyfotil kdysi u něj, když spal

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Dobrej úlovek.'' poplácal mě po rameni. ,,Jedna noc či zadaný?'' musel jsem se při této otázce uchechtnout. ,,Tohle je láska bro.'' řekl jsem a on mě plácnul po zádech s tím, že jsem pašák. Miki je fakt láska. Sice jsem ho chtěl prvně jen na jednu noc, ale zabouchl jsem se. ,,Takže hoši jako vždy, jasné? Sice tu dnes neni Blue, ale nahradí ho Lori.'' ten šmejd za to zaplatí. Neodručit mi bedny... s kým si jako myslí, že jedná? Já jsem ten boss mafie a já budu poslední co uvidí. Rozrazili jsme dveře od budovy a vtrhli tam. S Lorim jsme šli hned po schodech nahoru a nechali to tam chlapce vystřílet. Heh.... nechtějte mě nasrat, protože já a zbraně jsme jako jedno tělo. Rozrazil jsem dveře nohou a vešel do místnosti plné lidí. ,,Nazdárek hoši!'' zaječel Lori. Musel jsem se pousmát, protože on nikdy neumí jednat potichu. Moje rozražení dveří tomu taky nepomohlo, ale měli jsme jejich pozornost. ,,Hni se a střelím!'' řekl jeden z těch týpků a všichni vytáhli bouchačky. Heh... ,,Já se ani nemusím hnout. Stejně zdechneš.'' po mých slovech mu proletěla kulka hlavou. Za pár sekund po něm lehli všichni. ,,Odstřelovači prostě.'' řekl jsem si pro sebe. 

________________________________
Lidičky dochází mi předepsané kapitoly :-(
Nějak jsem zůstala v mrtvém bodě a nevím jak pokračovat tak se omlouvám, kdyby nevyšel další díl delší dobu, než je obvyklé.
Lovuju vás! <3

Viděl jsem tě někdy?Kde žijí příběhy. Začni objevovat