19.

5.1K 304 2
                                    


Sledoval jsem ho... Varoval jsem ho a on si mě zas bloknul. ,,To bude kocovinka Miki.'' řekl jsem si pro sebe a vystoupil z auta. ,,Počkej tu.'' rozkázal jsem mé ochrance a šel směr ten dům. Nemělo cenu klepat, protože hrála hlasitá hudba a tak by to nikdo neslyšel. Vstoupil jsem a na první pohled mi bylo jasné, že najít zde Mikiho bude problém. Zastavil jsem nějakého kluka a zeptal se ho ,,Nevíš kde je Miki?'' snad bude vědět kdo to je. ,,Jo ten šel s Leem nahoru. Povím ti, že ten Miki má dokonalej zadek a ten jeho tanec Vrrrrrr.'' popravdě musel jsem se držet abych ho nepověsil za koule do průvanu. 
Důležitější je, že je Miki s nějakým Leem nahoře. Okamžitě jsem šel do druhého patra a slyšel něco z koupelny. Otevřel jsem a spatřil Mikiho na pračce jak svléká tričko tomu Leovi. Doufám, že to je TEN Leo a ne někdo jiný. Nikdo mi tu nebude šukat mého MIKIHO!!! 

Okamžitě jsem sebral Mikiho, ale ten blbeček se začal vzpírat a uhodil se do hlavy. Aspoň ho lépe odnesu do auta. ,,Hej! Pusť ho!'' zakřičel na mě ten Leo. ,,Tak poslouchej zmrde.'' začal jsem klidně ,,Ještě jednou vás uvidím spolu, tak ti uříznu ptáka a postarám se o to, aby sis už nikdy nezasunul.'' pohrozil jsem mu. On jen začal kývat s vystrašeným výrazem. 
Položil jsem Mikiho do auta a nasedl si. ,,Jeď ke mně.'' řekl jsem řidiči a on vyrazil.
*cink*

722 375 480 : Už ho neuvidíš

Viděl jsem tě někdy?Kde žijí příběhy. Začni objevovat