Přešlapoval jsem po pokoji a nevěděl co dělat. Občas jsem něco rozbil a Blue na mě nadával, že se mám uklidnit nebo to tu celé rozflákám. ,,Ja to tu nevydržím... Najdeš mě v baru." řekl jsem a vypadnul odtamtud. Je to hrozné... čekat a nemoci nic udělat. Radši se opiju, abych na to nemyslel.
,,Furt je to lepší, než aby to tu zničil." povzdechl jsem si a koukal na Mikiho. Snad ten boj vyhraje. *cink*
Tohle neni můj mobil... *cink* vzal jsem Mikiho mobil a koukl kdo mu píše...Uživatel/ka Miki se přihlásil/a
Leo : Co děláš kámo?
Leo : Nechceš někam zajít??
Miki : Ahoj to jsem já Blue. Promiň Miki je nemocný a teď spí.
Leo : Aha...
Leo : A co mu je?
Miki : Neřeš to
Miki : Až se probere, řeknu mu, že si psal
Leo : Oka díkyAspoň, že tak...
Pomalu jsem se probíral a uviděl spícího Blua. Chudák... usnul na židli. ,,Blue?" nereagoval. Zkusil jsem do něj šťouchnout, ale moc to nešlo. ,,Blue!" zvýšil jsem hlas. On sebou trhnul a spadnul ze židle. Musel jsem se zasmát, protože to bylo fakt vtipný. ,,Miki!" vykřikl a objal mě. Bylo to fajn, ale ja potřebuju na záchod a sám se tam nedoplazim. ,,Blue... Já.. Eh... Potřebuju na záchod..." to je tak trapné. ,,Oh jasně! Tak pojď." řekl s úsměvem a pomohl mi vstát. Teď už ruce moc neboleli, ale furt to nebylo ono.
____________________
Dneska vydávám ještě jeden díl a to tento.
Nějak jsem se rozjela a mám předepsaných ještě 5 dílů.
Takže buďme spolu happy jako dva greppy, protože jestli nic zítra nevydám tak jsem mrtvá. Bylo mi ctí lidi!
Ptáte se proč mrtvá? Máme německý jazyk ^^ a naše učitelka mi pije krev jako ta nejodpornější a nejtlustší pijavice na světě. VooDoo panenka taky nějak nepomáhá, takže asi tak.
Mám vás ráda!
ČTEŠ
Viděl jsem tě někdy?
RomanceDalší nudný den... Praxe, Škola, Praxe, Škola... *cink* Unknown : Ahoj Misaki : Ahoj? Kdo si? ............ Nečtěte pokud nemáte rádi homosexuální lásku! 15+ (stejně to nedodržíte)