Vyběhl na mě pes a já zaječel. On se zastavil a koukal na mě jako na cvoka, jenže se hned za mě schoval. Asi minutu po něm se přiřítil chlap s opaskem a řval, že ho zmlátí. ,,Co jste to řekl pane?!'' nenávidím týrání zvířat. ,,Naval mi mého psa a vypal skrčku!'' ječel na mě, ale já se nedám. Tomu pejskovi nebude ubližovat, vždyť mu nebudou ani 2 roky. ,,Ani náhodou ty staré prase!'' jo, mám zas tu náladu. Pejsek kousek ode mě vrčel a já bránil muži na něj dosáhnout. ,,Co si to řekl ty spratku malej?!'' spratku?! Toho bude litovat to prase. ,,Že si staré prase, ty prase!'' heh... chce to? Má to. ,,Ty malej smrade!'' zaječel na mě a fláknul mě tim opaskem přes ruku. Vykřikl jsem, protože to šíleně štíplo a pálilo, ale dalo se to snést. ,,Haru! K noze!'' ječel na toho psa. On se pomalinku přibližoval, ale já jsem ho popadl a běžel. Představte si kluka se psem v náruči a za ním tlusté prase s opaskem ječící na něj, ať mu vrátí psa. Heh... taková byla moje situace.
Byl jsem v kuchyni a dělal jídlo, když v tom domu doběhl Miki s nějakou koulí v ruce. Přiběhl ke mně a jen řekl ,,Kdyby něco, nejsme tu.'' a páděl nahoru. O chvilku později se ozval zvonek a já šel otevřít. ,,Ty malej smrade!'' ječel nějaký chlap s opaskem v ruce. ,,Přejete si?'' zeptal jsem se v klidu. ,,Ať mi ten malej fakan vrátí mého čokla!'' absolutně jsem netušil co se děje. ,,Miki?'' zavolal jsem ho dolu. On došel v mém tričku, které mu bylo pod kolena a dělal, že je ospalý. ,,Copak lásko?'' l-lásko? Koukal jsem na něj jako na ducha. Jak mě to právě nazval? ,,Copak si přejete pane?'' zeptal se ho. Stále jsem byl v tranzu a koukal na něj. ,,Vrať mi mého čokla ty spratku!'' náhle jsem se probral z toho tranzu a vraždil ho pohledem. ,,Já vašeho psa nemám, teď jsem se probral, že puso?'' co se to tu sakra děje? Proč mi Miki najednou říká lásko, puso atd... a proč tenhle starej úchyl stojí před mojí vilou s páskem v ruce?! ,,Hele pane, nevím co se tu děje, ale jste na soukromém pozemku tak odejděte.'' chtěl jsem zabouchnout, ale on tam strčil nohu. ,,Až mi dá psa!'' takže to co nesl byl pes? Ale proč mu ho vzal? ,,Ani náhodou ty staré prase!'' udiveně jsem kouknul na Mikiho. Já spim nebo co? ,,Nedám vám ho! Ještě by jste ho uhodil jako mě!'' po této větě jsem zpozorněl. ,,Jak uhodil?'' koukal jsem na Mikiho a on mi podal ruku. Měl tam ránu. Tuším, že to bylo od toho opasku. ,,Lásko di nahoru prosím...'' poslal jsem ho nahoru za pejskem a zavřel za mnou dveře. ,,Poslední slova?'' zeptal jsem se a koukal na něj tím bezcitným pohledem jako mají vrazi. Ten úchyl sebou jen cukl a já ho chytil pod krkem. ,,Takže aby bylo jasno, na mého mazlíka se nešahá. Od teď ani na toho psa. Uvidím tě někdy = zabiju tě. Budeme dělat, že se tohle nikdy nestalo a být tebou dávám si na mě pozor. Kapišto? A pokud rychle vypadneš tak tě možná zabiju i s citem.'' dořekl jsem a pustil ho. On jen utíkal jako o závod. Povzdechl jsem si a vešel do vily.
________________________
Taaak snad se vám tenhle díl líbí ^^
Mě se líbí hrozně moc :D
ČTEŠ
Viděl jsem tě někdy?
RomanceDalší nudný den... Praxe, Škola, Praxe, Škola... *cink* Unknown : Ahoj Misaki : Ahoj? Kdo si? ............ Nečtěte pokud nemáte rádi homosexuální lásku! 15+ (stejně to nedodržíte)