,,To je fakt idiot.'' řekl Blue a složil si hlavu do dlaní. Leo mě jen objal a nic neříkal. ,,Miki, ja vím, že se choval jako idiot, ale odpusť mu. On je občas takový po ránu... Žil dlouho sám a jako hlava mafie takový občas musí být. Já si ho ještě podám, ju?'' moment moment a MOMENT! ,,Jak jako hlava mafie?'' tohle jsem nevěděl. Nebo, když mi to říkal asi moc nevnímal, ale myslím, že mi to neříkal. ,,Ty to nevíš?'' otázal se mě Leo. On to taky ví? To jsem takovej kretén nebo jenom mám mozek o velikosti hopku? ,,Tohle bude na dlouho...'' povzdechl si Blue a začal mi vše vyprávět.
,,To je zase den do piče!'' kurva fix! Ráno seřvu Macíka, dostanu facku, Miki odejde, spadne mi hrnek, zakopnu o práh, rozbiju vázu a to nejlepší... zabouchnu si klíče od vily. Teď musím čekat na debilního zámečníka. Šel jsem si zaběhat a nevzal si klíče. Já jsem opravdu debil. ,,Dobrý den, tak co tu máme?'' hurá! ,,Zabouchl jsem si klíče...'' řeknu a chytnu se za hlavu. ,,To se stává pane.'' ach...
,,Aha... takže on to převzal po strýci.'' chápu chápu, ale nechápu proč mi to neřekl. Já mám vztah s hlavou mafie. Bože to je... hrozný, ale i úžasný. Co si mam sakra myslet? ,,Miki my už půjdeme, máme na večer program.'' řekl Leo. Objali jsme se a zamával jsem jim při odchodu. Nevím zda mám jít zpátky za Lumim nebo tu být. Vždyť mi ani nezavolal kde jsem... Záleží mu vůbec na mě? Macík se začal lísat, asi cítil, že jsem smutný. ,,Ty jsi miláček. Nikomu tě nedám, jasné?'' aw... to jak začal mrskat ocáskem jako by mi rozuměl. ,,Co myslíš? Půjdem domu nebo tu budem?'' zeptal jsem se ho. Začal pochodovat ke dveřím tak asi půjdeme domu za Lumim. Připl jsem mu obojek a zamkl dveře.
Šli jsme pomalu a bylo něco okolo půl sedmé večer (18:27). ,,Hej! Zastav!'' křičel někdo. Ten hlas mi byl znám. Jen co jsem se otočil tak jsem už ležel na zemi. ,,Ty malej spratku! Beru si ho zpátky a ty zaplatíš!'' to je ten starej pedofil! ,,No tak to nene a slezte ze mě nebo volám policii!'' to jeho bílé, ušmudlané a zpocené tílko bylo nechutné. Macík na něj začal vrčet, ale jak ten chlap křikl tak se skrčil a klepal se. Chtěl jsem shodit ze mě, ale on mi dal pěstí. ,,Nemáš tu svého buzíka, co? Neděláš chlapa.'' buzíka?! Co to ten pedofil řekl? ,,Hej slez z něj!'' L-Lumi? Bože to je Lumi! On mě zachrání! ,,Hni se říznu ho.'' říznu? Až teď jsem si uvědomil, že mám pod krkem nůž._____________________________
Omlouvám se, ale druhý ASK vydám až zítra. Nezlobte se na mě :-)
ČTEŠ
Viděl jsem tě někdy?
RomanceDalší nudný den... Praxe, Škola, Praxe, Škola... *cink* Unknown : Ahoj Misaki : Ahoj? Kdo si? ............ Nečtěte pokud nemáte rádi homosexuální lásku! 15+ (stejně to nedodržíte)