,,Mhhhh...'' hmatal jsem rukou vedle sebe. Pomalu jsem otevíral oči a opravdu vedle mě nikdo nebyl. To chci moc? Chci jen krásné probuzení vedle Lumiho. Macík byl u nich v doupěti, protože ho cvičili a tudíž jsem byl sám doma. Odhodlal jsem se vstát a hned jsem šel do koupelny. Pustil jsem sprchu a vytahoval si ze skříňky ručník. ,,Co to sakra...'' jaký prase?! Já ho opravdu zabiji. Normálně hodil špinavé věci na zem do rohu. Kdo normální tohle dělá...
Konečně jsem se dosprchoval a uklidil ten bordel v koupelně. Oblékl jsem na sebe jen spodní prádlo a Lumiho tričko. Vypadal jsem jako nějaká holka v přítelově oblečení. A jo... To já vlastně jsem, heh. Pomalu jsem šel do kuchyně a akorát jsem ho odchytil v kuchyni. ,,Lumi! Ty prase jedno!'' křikl jsem po něm. ,,Co se stalo?'' otočil se na mě s údivem v tváři. Jo tak co se stalo? ,,Co má sakra znamenat to oblečení v rohu?! To smradlavý odblečení!'' byl jsem fakt napružený, ale už jsem neječel. ,,Nevím o čem mluvíš.'' grh! ,,Neřeš to, jak si se vyspal zlato?'' povzdechl jsem si a neřešil to dál. Hold mu dám ještě jednu šanci a potom ho zlochtám. ,,Hmph?'' podíval jsem se na něj tázavým obličejem. ,,Zlato? Si v pohodě?'' optal jsem se ho. Je opravdu nějaký divný. Jakoby to nebyl on. ,,Jo jsem.'' otočil se a šel do obýváku. Nedalo mi to a musel jsem za ním. ,,Co se sakra děje?'' byl jsem docela nepříjemný. Něco mi tají. ,,Jsem hologram.'' opravdu není dnes vtipný. ,,Bože Lumi! Přestaň mít debilní řeči!'' otočil jsem se k němu zády. Vůbec to není vtipné tak o co se sakra snaží?! ,,Opravdu jsem hologram. Pokud mi nevěříš sáhni na mě.'' fajn... otočil jsem se a sáhl na něj.
_______________________________________
Nyaaaah! Nechce mě políbit můzaaa ._.
Zabijte měěěěě
ČTEŠ
Viděl jsem tě někdy?
RomanceDalší nudný den... Praxe, Škola, Praxe, Škola... *cink* Unknown : Ahoj Misaki : Ahoj? Kdo si? ............ Nečtěte pokud nemáte rádi homosexuální lásku! 15+ (stejně to nedodržíte)