63.

2.8K 174 8
                                    


Shi mě doprovodil domu a překvapivě jsem tu byl první. Lumi asi dojde až večer, tak jsem nabídl Shimu, aby zůstal na kafe. ,,Tak jako WHY NOOOOT...''  supr! ,,Pomůžeš mi do kuchyně? Furt se mi blbě chodí...'' vím, možná je to divné, ale fakt se nemůžu postavit, aniž bych nespadl. ,,V klidu. Náruč či mi dáš jen ruku okolo krku?'' zeptal se mě a já si vybral to druhé. Přeci jen, co kdyby přišel Lumi. 

Už jsme pili kafe a povídali si u toho. Shi mi říkal o jedné holce co se mu líbí a jí ho pozorně poslouchal. ,,No a ona vždy chodí okolo mě a kouká po mě... Nevím jestli ji mam pozvat na rande.''  ten má dilema jak prase teda. ,,Hele ja bych ji pozval na rande.'' řekl jsem mu a on jen kýval. Domem se ozval Lumiho hlas. Sakra! Ten bude vyvádět.

,,Jsem doma prdko!'' křikl jsem a zouval se. Přišlo mi divné, že tu je ještě jeden pár bot. Macík byl tenhle týden u nás v skrýši, protože ho kluci z naší velké rodiny cvičí. ,,Zlato?'' optal jsem se po příchodu do kuchyně a zarazilo mě. Kdo to je?! Proč tu je a hlavně kde se tu vzal?! ,,Ahoj miláčku! Tohle je můj kamarád Shi.'' řekl Miki a dal mi pusu. Kamarád... ,,Zdarec!'' řekl mi ten Shi. Už teď ho nemám rád. ,,Dobrý večer...'' tohle si ještě s Mikim proberu.

,,Hele tak já už půjdu Misakieli. Nebudu rušit hrdličky.'' oznámil mi Shi a už odcházel. Po chvilce jsem slyšel jen bouchnutí dveří. ,,Odkud ho znáš?'' vyhrkl na mě Lumi. Jen prosím ať neječí. ,,Jednou mi zachránil zadek.'' odpověděl jsem a šel umýt hrnky. Dále jsem ho ignoroval a šel do obýváku. On zamnou potom také došel už čistý a převlečený. Sedl si vedle mě a já čichal jeho vůni. ,,Nádherně voníš.'' přitulil jsem se k němu. ,,A ty máš nádherné vlásky.'' awww to je milé. Je fakt, že na vlasech si zakládám. Mé vlasy jsou to nejhezčí na mém těle. ,,Co si dnes pustit krásný film?'' optal se mě a pohlédl mi do očí. Ach... ten jeho úžasný obličej je k nakousnutí a vše možné na jeho těle je k nakousnutí. On celý je prostě k nakousnutí! ,,Beru!'' políbil jsem ho. 

________________________________________
Krásná pohodka, co? Je jen škoda, že to brzy skončí.
Jinak se omlouvám, ale díly nebudou vycházet tak často. Moc ni teď nejde psaní, jelikož nevím co psát a tak mám jen dva díly předepsané. 
Velice se omlouvám a doufám, že se nebudete tolik zlobit.

Viděl jsem tě někdy?Kde žijí příběhy. Začni objevovat