53.

3.6K 222 12
                                    

,,Miki tohle je můj starší brácha Fuji.'' brácha? Netušil jsem, že má bráchu. ,,Lumi nám dospě~l!'' ječel jeho brácha. Na to, že je to starší brácha tak se chová jako dítě. S ním bude švanda. ,,Odprejskni ty smrade velkej!'' ječel Lumi na Fujiho, když se ho Fuji snažil obejmout. Trošku to vypadá jako ty vtipné scénky z anime. ,,Nechcete si jít popovídat?'' zeptal jsem se jich a Fuji hned přišel ke mně. ,,Beru si ho.'' řekl a už mě táhl do obýváku. V klidu mě posadil na gauč a sedl si na jeho opačnou stranu. ,,Takže Miki, těší mě. Jak už sis mohl všimnout, tak já jsem Fuji, starší bratr Lumiho.'' řekl už v klidu a normálním hlasem. ,,Těší mě téže.'' odpověděl jsem ze slušnosti. Lumiho jsem nikde neviděl, asi se někam vypařil. ,,Takže Miki, ty chodíš s mým lil bro?'' narovinu... kdybych měl v puse vodu tak ta voda už není v mé puse, ale na zemi. ,,A-Ano...'' bylo mi opravdu trapně. *cink* ,,Promiň.'' omluvil jsem se a koukl se na příchozí zprávu.

Uživatel/ka Miki se přihlásil/a 

Lumi : Večer si to vynahradíme :-* <3
Miki : C-CO?!
Miki : Kde si?! 
Miki : Zachraň mě!
Lumi : Užij si to! :-P
Miki : Ty hajzle!!!!

Uživatel/ka Lumi se odhlásil/a

Proč mám pocit, že večer nic nebude? Asi jsem ho tam neměl nechávat se svým bratrem, ale já ho tak nemám rád. Neustále se sere do věcí, do kterých mu nic není a obzvláště do mých vztahů. Já jen doufám, že mu nebude říkat i o mém dětství či ho vyzpovídat o našem vztahu. ,,Zdarec Blue...'' pozdravil jsem Blua u nás v doupěti. ,,Lumi! Tak rád tě vidím!'' vypadá vážně šťastně. ,,Děje se něco?'' zeptal se mě. ,,Brácha dojel...'' ten jeho výraz. Ani se mu nedivím. Blue ho má rád, protože je s ním zábava, ale také vnímá to jeho vyzvídání stejně jako já. ,,A ty si ho tam nechal s Mikim? Uvědomuješ si tu katastrofální chybu?'' povzdechl jsem si. ,,Bude to v cajku.'' odpověděl jsem mu v klidu. ,,Ne já myslím to, že si budou notovat.'' jak jako notovat? Že by si rozuměli? 

____________________
Taaaak už se to blíží! ^^ (hi hi hi těšte se) 

Viděl jsem tě někdy?Kde žijí příběhy. Začni objevovat