26.

4.8K 273 9
                                    


Protáhnu se a zívnu si. Dnešek byl nejlepší den na světě. Byl jsem tak unavený, že mě asi Blue musel odtáhnout do postele, jelikož jsem v autě usl. Natáhnu se pro mobil a kouknu na čas. 20:20 no to jde.... 
Vstanu z postele a jdu rovnou do sprchy. V pokoji mám i sprchu a obrovský šatník. Je to ohromný pokoj. Dokonce si hodlám říci, že je větší jak můj byt. Je tu toho hrozně moc. Popisovat vám to nebudu, jelikož by to bylo na dlouho a já chci tu sprchu. Vešel jsem tam, ale prvně jsem si z šatníku vzal věci na převlečení. Oblečení co jsem měl na sobě jsem hodil do koše na prádlo. Pustil jsem si sprchu a vlezl pod teplou vodu. Kapky mi putovaly po těle a já se cítil uvolněný. Není nic lepšího než teplá sprcha či koupel. Vanu tu mám také, ale ta sprcha je přeci jen rychlejší. Vzal jsem si svůj oblíbený sprchový gel s vůní žvýkačky. Ano, s vůní žvýkačky. Ne, nejsem normální, vím to. Prostě to voní úžasně. Na svoje vlasy jsem si dal šampon s olejem. Po sprše si na to musím ještě dát olej, ten sprejový. Po tom spreji mám hrozně jemné vlasy.  

Udělám jim překvapení a dojedu o pár dní dřív. Zítra bych měl být doma okolo té jedné odpoledne. 

Šéf : Blue
Blue : Ano šéfe?
Šéf : Udělám vám překvapení
Blue : Přijedete dřív?
Šéf : Chytrý!
Blue : Mám mu to říci?
Šéf : Nechávám to na tobě
Blue : Rozumím

Uživatel/ka Šéf se odpojil/a

Pomalu jdu dolu už čistý a v kuchyni potkám Blua. ,,Blueeee!'' otočí se na mě a na stůl mi dá jídlo. ,,D-Děkuju!'' řeknu překvapeně. ,,Zamálo. Jinak mám překvapení, ale nepovím ti jaké. Dozvíš se to zítra.'' o-ok? Docela se bojím překvapení. Minule to nedopadlo dobře. *cink*

Co bych mu měl dovést? Oblečneí? Sladké? Kytku? 

Lumi : Co máš rád?
Miki : Proč se ptáš?
Lumi : Jen tak... :-) 
Miki : No.. Sladký mam celkem rád
Lumi : OK 

Uživatel/ka Lumi se odpojil/a

_________________
Hihhh... Tak mám nějaké kapitolky předepsané (asi 6) a prosím nebijte mě.
Možná vás zmatu ještě víc :)))))

Viděl jsem tě někdy?Kde žijí příběhy. Začni objevovat