48.

3.6K 241 26
                                    


Tak teď jsem nejvíc v prdeli. Takový problém jsem neměl ani ve škole. ,,Můžu nějak poradit?'' huh? Kdo, co? ,,Vidím, že se nemůžete rozhodnout.'' řekl prodavač. Jsem rád, že mi někdo pomůže, ale stojí moc blízko! ,,A-Ano... Nemůžu se rozhodnout jestli tenhle fialový obojek či tenhle růžový.'' asi jsem divný, že chci dát klukovi růžovou, ale ono je to tak rozkošné. ,,Kluk či holka?'' no a teď se du strapnit. ,,Je to kluk.'' řekl jsem a upřel pohled na obojky. Bože... teď budu vypadat jako totální idiot. ,,Já osobně bych vzal oba, protože třeba jeden budete potřebovat vy.'' mrkl na mě s úsměvem a odešel. J-Jak já? B-Bože! Nejspíš vypadám jako rajče... A ten dvojsmysl tam!
Konečně jsem měl nakoupeno a byl před dveřmi do domu. Budu se muset Lumiho zeptat jak to bude, zda tu bydlím či ne. ,,Jsem doma!'' zakřičel jsem. Hned přiběhl ten úžasný pejsek a chodil kolem mě. Položil jsem tašky s nákupem na stůl a podrbal toho mazlíčka. ,,Tak jak ti budeme říkat, co?'' přemýšlel jsem nahlas. ,,Pinku?'' na to zavrtěl hlavou jako by mi rozuměl. ,,Co třeba Macík?'' podle mě je Macík takové cute. Odpovědí mi byl radostný štěkot. ,,Od teď si Macík.'' hned co jsem to dořekl mi oblízl tvář. *cink* To kdo píše?

Uživatel/ka Miki se přihlásil/a

Lumi : Zlato?
Miki : A-Ano?
Lumi : Nevím zda dnes přijedu domu
Miki : Aha...
Miki : Jo a chtěl jsem se zeptat...
Lumi : Ptej se :-*
Miki : Eh...
Miki : No víš...
Lumi : Miki neboj se
Miki : Já si nejsem jist kde teď bydlím...
Miki : Zda u tebe nebo u sebe v bytě...
Lumi : Miki...
Miki : Promiň...
Lumi : Nemáš se za co omlouvat prdelko :-P :-*
Miki : Neříkej mi prdelko...
Lumi : Tak jasně, že bydlíme spolu u nás <3
Miki : D-Děkuju!
Lumi : Nemáš za co děkovat, to je samotžejmost :-P

,,Haf!'' ozval se Macík. ,,No jo už jduuu!''

Miki : Už musím, Macík si vyžaduje pozornost :-D
Lumi : Macík? Ty tam máš nějakého chlapa?
Miki : Bože!
Miki : To je ten pejsek...
Lumi : Já se lekl, že tam máš nějakého chlapa
Miki : Debile ._.

Uživatel/ka Miki se odpojil/a

Viděl jsem tě někdy?Kde žijí příběhy. Začni objevovat