On je snad démon, protože to tělo nemůže být lidský výtvor. Prostě a jednoduše jsem neodolal a začal ho líbat. Nejsem žádný úchyl, ale co by jste dělali vy kdyby si před vámi Lumi sundal trčko? Těm co řeknou nic nevěřím ani nos mezi očima!
On sám se mi vrhl na rty? Nečekal jsem to... ,,Sedni si.'' poručil mi Miki a já tak učinil. Miki si sundal tričko a a nutnost se na něj vrhnout byla větší a větší. ,,Zavři oči.'' poručil a tak jsem i učinil. Co se chystá udělat? Ucítil jsem jak mi okolo očí zavazuje šátek. ,,To budu slepý?'' zeptal jsem se a on mi do ouška pošeptal, že ano. Tohle je tak spalující! Nechápu kde se to v něm bere, ale je to šíleně vzrušující.
Zavázal jsem mu oči a nasadil si růžový obojek, který jsem koupil v tom zverimexu. Prodavač měl pravdu. Téže jsem si nasadil neko uši, které mi tenkrát donesl Lumi. Pomalinku jsem mu stahoval kalhoty a poté i slipy značky Hugo Boss.
Bál jsem se jestli se mu to bude líbit, ale řekl jsem si buď a nebo. Vzal jsem si jeho chloubu do ruky a začal mu pomaličku honit, ale v tom mučivém tempu. Chci si ho vychutnat...
,,M-Miki... nezlob.'' šeptal. Nakonec jsem usoudil, že ho nenechám trpět a olízl jsem mu špičku jeho údu. Pomalinku jsem mu začal sát jeho špičku. Podle jeho stenů, se mu to nejspíše dost líbilo. ,,Bože Miki...'' já nejsem bůh... já jsem démoník.Nikdy bych tohle do něj neřekl, ale takovýhle se mi líbil. Bylo to prostě úžasné a když jsem se mu udělal do pusinky tak mi sundal šátek. ,,Tohle si měl celou dobu na sobě?'' jestli ano a já to neviděl tak budu plakat. ,,Líbí se ti to?'' líbí?! Bože to je tak úžasné! ,,Vypadáš v tom sexy.'' Políbil jsem Mikiho. a když se zvedal tak ho plácl po zadku. Rošťák můj malej.
Byl jsem rudý jako rajčátko a šel směr záchod. Také jsem měl problém, ale ten si vyřeším sám. Na záchodě jsem se udělal s myšlenkami na Lumiho a šel rovnou do postele za spícím dacanem.
____________________________________
Ach... Pomalu si myslím, že tento příběh upadá :(
Je to jen má domněnka! :D
ČTEŠ
Viděl jsem tě někdy?
RomanceDalší nudný den... Praxe, Škola, Praxe, Škola... *cink* Unknown : Ahoj Misaki : Ahoj? Kdo si? ............ Nečtěte pokud nemáte rádi homosexuální lásku! 15+ (stejně to nedodržíte)