61.

3.2K 185 10
                                    


Už měsíc jsme spolu a proběhlo mnoho krásných, ale i špatných věcí. Poctivě chodím do školy a Blue to dal dohromady s Leem. S Yukim se už moc nebavíme, protože se odstěhoval. Macík roste jako z vody a je to divoch. Za tu dobu mě nikdo neunesl, ale Lumi se vrací domu nějak pozdě. Nelíbí se mi to, ale nechci zbytečné hádky. Teď sedím ve škole a čekám na konec hodiny. *crrrr* Hurá zvoní!
Konečně jsem dolezl ke skřínce a obul se. Už se těším na další trénink. Každý den po škole chodím na trénink bojového umění a sebeobrany. Učí mě jeden kluk, který mi zachránil zadek. Shi je tak trochu hacker a tajemný týpek. Vypadá jako hodnej kluk, ale to fakt neni. *cink*

Uživatel/ka Miki se připojil/a

Shinuse : Vem mi Colu
Miki : Jakou?
Shinuse : Třešeň
Miki : OK
Miki : Za chvilku jsem tam
Shinuse : KK, dnes tě to bude bolet
Miki : Těším se
Shinuse : Budeš prosit, abych přestal
Miki : To si jen myslíš!

Uživatel/ka Shinuse se odpojil/a

Shi říkal, že když mě trénink bolí, tak to znamená, že se lepším. věřte tomu nebo ne, ale jsem silnější a to o hodně. Sice na Lumiho furt nemam, ale de to už poznat. ,,Dobrý den.'' pozdravila mě pani prodavačka po příchodu do obchodu. Pozdrav jsem ji opětoval a šel pro tu Colu. Sobě jsem vzal obyčejnou vodu a ještě dvě Frisca. Možná budeme vypadat jako slečinky, že pijeme Frisco, ale ono to osvěží a nepotřebujeme se zřídit po tréninku. 

___________________________________________
Přeji všem, kdo dělají zítra přijímačky, hodně zdaru! Hlavně se nenervujte a na svačinu čokoládu!

___________________________________________Přeji všem, kdo dělají zítra přijímačky, hodně zdaru! Hlavně se nenervujte a na svačinu čokoládu!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Viděl jsem tě někdy?Kde žijí příběhy. Začni objevovat