,,Bylo to úžasné Miki!" pochválil jsem mu jeho výtvor. Je to dlouhá doba, co jsem měl domácí jídlo. Já většinou spíš objednávám nebo chodím do restaurací. ,,Díky, dlouho jsem nikomu nevařil a je super si to procvičit." šíleně mě lákalo to jeho vyšpulené pozadí při mytí nádobí. Aghr! ,,To děláš naschvál?" musel jsem se ho zeptat. ,,O čem to mluvíš?" to fakt neví? ,,O tomhle..." vstal jsem a dal mu pravou ruku na zadek. ,,C-Co to d-děláš?!" vypískl. ,,Šíleně mě provokuješ Miki..." ruku jsem mu ze zadku nesudal a otočil si ho čelem k sobě. ,,P-Provokuju?" tak nevinný...
Chytl jsem mu levou rukou jeho ruku a přiložil ji ke svému vzrušenému mužství. Bylo to tak dokonalé a touha si ho teď hned vzít semnou cloumala. Ah... Jak zrudl bylo vážně kawaii. ,,Miluju tě Miki." pošeptal jsem mu do ucha. Zachvěl se a já ho políbil.Ííík! To je tak trapné! Prosím vezmi si mě démone!!! Já se chci propadnout a to hned. To jak mi pošeptal ty krásná slova do ucha bylo šíleně vzrušující. Plus jeho ruka na mém zadku a moje ruka na jeho rozkroku. Hm... Budu trošku zlobit. Hiiih hiih hiih. Lehce jsem stiskl jeho rozkrok a pozoroval jeho reakci. ,,A~h..." vzdychl. Bylo to opravdu vzrušující.
Ten malej prevít! Posadil jsem ho na kuchyňskou linku a přesunul si ho víc na kraj. ,,E-Eh... L-Lumi to je divné." tohle je divné? Ani nevíš co semnou děláš v mé mysli. Miki se opřel rukama dozadu a já toho využil. Chytl jsem mu nohy a hodně je od sebe roztáhl. ,,L-Lumi! T-Tohle je divné a trapné..." ne Miki, tohle je normální. Teda, aspoň doufám. Přirazil jsem proti němu a Miki zavzdychal. Asi z něho strhnu to oblečení.
______________________________
Omlouvám se za kratší kapitolu, ale i tak doufám, že se vám to líbilo :-)
ČTEŠ
Viděl jsem tě někdy?
RomanceDalší nudný den... Praxe, Škola, Praxe, Škola... *cink* Unknown : Ahoj Misaki : Ahoj? Kdo si? ............ Nečtěte pokud nemáte rádi homosexuální lásku! 15+ (stejně to nedodržíte)