54.

3.4K 212 7
                                    


,,To jako vážně?'' smál jsem se. Fuji je celkem fajn a teď mi ukazuje Lumiho fotky. ,,A to si neviděl ještě fotku, kde spí s plyšákem.'' tak to nene... Drsný Lumi a spí s plyšákem? Ach...snad mi i ukápla slza z pobavení. ,,No a spali jste spolu už?'' zeptal se Fuji. Sice to není nic na chlubení, ale on je jeho brácha. ,,Ještě ne, ale než si přišel tak se málem něco odehrálo.'' jako zachránil mě. ,,Hele neboj se Lumiho. On je v tomhle ohleduplný, i když má radši tvrdší sex.'' jde se vyzvídat. Hi hi hi...
,,A jaký má vztah s rodiči a tebou?'' docela mě to zajímá, protože nevypadal šťastně a nechtěl bráchu pustit domu. ,,No víš... tohle je trošku komplikované. Prostě já jsem moc vlezlej a seru se do věcí druhých a rodiče jsou takový... nelíbí se jim co Lumi dělá.'' aha... popravdě po této informaci se mu ani nedivím. Sice je Fuji trošku vlezlý, ale za to zábavný. ,,Fuji já jsem už unavený...'' řekl jsem a na to zívl. ,,Tak jdi spát. Já už půjdu, ale zase se někdy stavím!'' zvedli jsme se a objali se. Fuji se obul a poté s rozloučením odešel.

___________________________________
Tak jsem dnes vydala 3 kapči a doufám, že jste happy. Zítra vydám jen dvě a věřím, že kdybych vydala jen jednu tak mě sežerete.
Děkuju za vaše supr čupr komentáře a chci se zeptat, zda by jste neměli zájem o ask postav či jednu kapitolu ze setkání Blua s Leem. Určitě mi dejte vědět do komentáří či do zpráv.  :-)
A pro dnešek už dobrou noc a krásné sny!

Viděl jsem tě někdy?Kde žijí příběhy. Začni objevovat