18.

5.2K 319 17
                                    


Úžasná párty!!! Mám v sobě asi 8 panáků vodky a je mi báječně!  ,,Hej lidi!'' zakřičí vedle mě Leo. Jo, jsem tu s ním. ,,Pusťte tam Senpai song. Miki umí úžasnej taneček.'' c-cože? Já a tančit? Já tančit neumím! ,,Miki děleeeej... zatanči.'' křičeli na mě moji kamarádi. Co jsem komu provedl... Stoupl jsem si na stůl a pustili song. ,,Jooo Mikiii!!!'' křičel na mě Leo. 

Když jsem skončil všichni mi tleskali. Byl to lehce erotičtější tanec, ale pššt. Všichni jsme tu našrot a opilý lidi dělaj samé blbosti. ,,L-Leo mě je zle...'' jen co jsem to dořekl jsem běžel na záchod. Leo šel za mnou a utěšoval mě. Prej mi ten tanec šel dokonale. ,,Leo já chci domů...'' řekl jsem a skočil mu kolem krku. Nevím co to do mě vjelo, ale začal jsem ho líbat. Leo se hned zapojil a přitlačil mě ke zdi. Šíleně se mi to líbilo a tak jsem si vyskočil a obmotal mu nohy okolo pasu.
Leo mě víc přitlačil ke zdi, nadzvedl a přesunul na pračku co byla kousek od nás. Stále jsem ho nepouštěl ,,Miki jsi si jistý, že to chceš?'' zeptal se mě. Moje odpověď byla, že jsem mu sundaval tričko. Nevěděl jsem co to dělám, ale chtěl jsem to dělat. V tu chvíli k nám někdo vtrhl a vyrušil nás. Byl to nějaký chlap. Neviděl jsem mu do tváře, jelikož si mě přehodil přes rameno. ,,Pusť mě!'' křičel jsem a vzpíral se. Bohužel při mém štěstí jsem se při vzpírání praštil do hlavy a omdlel. 

___________________________________
 Tohle je speciálně pro tebe :D 
UchihaBara4  ^^ Snad mě nesežereš :D




Viděl jsem tě někdy?Kde žijí příběhy. Začni objevovat