*cink* ,,Hurá!'' křikl jsem a letěl otevřít. ,,Ahoj, co se teda dě-'' nedořekl Blue. ,,Co se děje?! Koukni kurva!'' křikl jsem a ukázal na ten hologram sedící na gauči. Blue jen divně koukal a tak jsem ho vzal za ruku a dotáhl ho ke gauči. ,,Zopakuj mu to, co si řekl mě.'' poručil jsem tomu hologramu mého milovaného.
,,O tomhle bude vědět víc Lori, ale on nemá čas.'' kdo je sakra Lori a co o tom ví? ,,Kdo to je a co o tom bude vědět?'' a sypej to Blue, protože bůh ví kde je Lumi. ,,No zdá se, že ho udělal on.'' počkat... to jako on udělal tohle? Jako respekt, ale kde sakra je Lumi? ,,Bože Blue... Co když je mrtvej nebo někde leží zraněný a umírá...'' začal jsem plakat. Co když mě opustil? Vůbec netuším co s ním je a kde je. Jediný co vím je, že nemůže najít jeho signál. ,,Notak Miki, neboj se. Určitě bude v pořádku. Je to náš šéf a je to tvrďák.'' objímal mě Blue. ,,No právě! Je to šéf mafie! Může se mu stát cokoliv!'' křikl jsem po něm. ,,Nebo mě mohl za cokoliv vyměnit...'' šeptl jsem hodně potichu. ,,Holograme?'' otočil se na tu věc. ,,Ano Blue?'' na tohle opravdu nemám. Sebral jsem se a šel do pokoje.
,,Určitě musíš být napojen na kamery, že?'' zeptal jsem se hologramu. ,,Ano, jsem napojen na kamery, počítač a ovšem i na jeho čip, ale nemohu ho lokalizovat.'' odpověděl mi. ,,Dobře, takže víš co se stalo večer?'' zeptal jsem se a on jen kýval hlavou. Šel jsem pro Lumiho laptop, protože tam se ukládají záznamy z kamer. Došel jsem do pracovny a vytáhl ho ze stolu. Bože... jaký má sakra heslo... ,,Misaki.'' huh? ,,Co Misaki?'' zeptal jsem se. ,,Zkus Misaki.'' zadal jsem to tam a povedlo se. ,,Fakt dobrej!'' pochválil jsem ho a hledal ve složce. ,,Jsem hologram napojený na jeho počítač. Byla to maličkost.'' odpověděl mi.
_____________________________________
Zatím to je dobré ^^
ČTEŠ
Viděl jsem tě někdy?
RomanceDalší nudný den... Praxe, Škola, Praxe, Škola... *cink* Unknown : Ahoj Misaki : Ahoj? Kdo si? ............ Nečtěte pokud nemáte rádi homosexuální lásku! 15+ (stejně to nedodržíte)