24.

5K 290 7
                                    


To si ten hajzl dovolil moc. ,,Blue!'' zakřičel jsem na něj. ,,A-Ano pane?'' cítím z něho strach. ,,Až se probudí pojedete k němu a sbalí si věci. Od teď bydlí zde.'' řekl jsem s klidným hlasem, ale stále jsem byl nasraný na toho hajzla Gorua. Já věděl, že má tohle v plánu a jak ho znám... tohle neni konec... musím ho ochránit. Nechtěl jsem si to přiznat, ale mám ho rád. Jen nevím zda má on rád mě, když ani neví kdo jsem. ,,Pane. Váš odvoz je zde.'' oznámil mi Blue. Může to vypadat tak, že jsem na něj zlý, ale je to můj kamarád z dětství. Musím mít tu autoritu hlavy naší rodiny. 

,,Moje hlava...'' šeptl jsem do prázdna. ,,Na, tady máš prášek s vodou.'' tak ne do prázdna. Je tu semnou Blue. Takže to nebyl sen. O to je to horší. ,,Si v pořádku? Nebolí tě něco?'' zeptal se mě opartně. ,,Jen mě bolí hlava a asi mam pohmožděnou ruku. Jinak vše je fajn.'' ta hlava bolí jako čert. Snad to po tom prášku přejde. Nějak jsem se vzpamatoval a Blue mi oznámil, že od teď bydlím tu. ,,Nebudu tu ani vteřinu!'' zakřičel jsem na něj. Vždyť to tu neznám! Co když je horší jak ten Goru? ,,Ale Miki... Budu tu i já tak se nemusíš bát.'' nemusím?! Já se sakra bojím! ,,Navíc tu nebude asi týden tak to zkus aspoň.'' n-no... z-zkusit to m-můžu... ,,D-Dobře, ale jen zkusit!'' usmál se na mě a jeli jsme pro moje věci.

Šéf : Souhlasil?
Nico : Ano, souhlasil
Šéf : Díky Nico
Nico :   :-)
Šéf : Taky ti asi budu říkat Blue :-D
Nico : Taky se mi to začíná líbit :D

Uživatel/ka Nico si změnil/a přezdívku na Blue

Šéf : Doma máte kartu, víš co máš dělat
Blue : Ano

Uživatel/ka Šéf se odpojil/a

Viděl jsem tě někdy?Kde žijí příběhy. Začni objevovat