28.

4.7K 275 25
                                    


,,Ááááá!'' zakřičím. Bože to je hrozně strašidelný! Co jsem to zas vybral! Budu mít noční můry. Celou dobu tu ječím a lekám se. Jednou jsem Bluovi málem vyskočil za krk. Krčím se tu pod dekou a objímám plyšáka. Dobře tak ne plyšáka, ale Blua. Mačkám mu ruku a divím se, že mu ještě neodumřela. Blue to snáší statečně a jen tu v klidu jí popcorn. Neleká se, nebojí se prostě nic. V tomhle má můj obdiv. Já se tu div neposeru a on v pohodě. ,,Nelez tam... Nelez tam... KURVA NELEZ TAM!'' on tam vlezl! ,,Teď je to v prdeli. Si mrtvej...'' hrozně to prožívám. Ty postavy ve filmech tam vždy vlezou. Vlezou tam, i když ví, že nemaj. Znáte horor The Smiling Man? U toho jsem se posral. Co by jste dělali, kdyby u vás na schodech byl balonek s kouskami bárbíny a klacků.  Já bych se posral. Utekl bych oknem. Zahrál bych si na nějakého superhrdinu a vyskočil z okna. Ta holka šla po těch balonkách a dole byl týpek. No chápete to? TÝPEK!!! Run... na hned RUN. ,,Blue já se bojím!'' řeknu a držím mu ruku pevněji. ,,V klidu... Je to jen horor. Není to skutečné.'' není skutečné... heh...  *cink* ,,Áááá!'' to byl mobil... Jen mobil... ,,Uklidni se nebo tu sebou sekneš.'' s klepoucíma rukama se kouknu na mobil. Píše mi jen Lumi. Ulevilo se mi...

Lumi : Co děláte?
Miki : Koukáme na horor...
Lumi : Taky bych chtěl... :-(
Miki : Vyměníme si to?
Lumi : Proč?
Miki : Jsem posranej až za ušima!
Lumi : xD
Miki : Něco k smíchu?
Lumi : Ne... nic... 

Nedokážu si ho představit jak se bojí u hororu. Někdy s ním budu muset kouknout na můj oblíbený.

Lumi : Mikiii? :P
Miki : Nooo?
Lumi : Nosil bys neko uši?
Miki : Si děláš prdel?
Lumi : Co když ne?
Miki : N.I.K.D.Y!
Lumi : Nebuď tak krutý... :-(
Miki : ,,l,,

Viděl jsem tě někdy?Kde žijí příběhy. Začni objevovat