,,Mě si dárkama nekoupíš.'' oznámil jsem mu a otevřel ty tašky. Byla tam velká Milka, Merci a pralinky. V druhé a poslední tašce byly neko ouška. Hodil jsem na něj pohled alá děláš si prdel? ,,No nic! Mizím fuč.'' řekl Blue a odešel. Zůstali jsme tu jen my dva. ,,D-Děkuju...'' řekl jsem a koukal do země. Červenal jsem se. ,,Zamálo, ale di se prosím upravit.'' uraženě jsem se na něj koukl a odešel. To chce jako řícit, že jsem hnusný?
Snad to nevzal vážně, ale byl tak roztomilý. Ta košile byla sexy a jak mu byla po kolena. Pochopte... musel jsem ho poslat se upravit, protože jsem měl menší problém v kalhotech. Musím to vyřešit dřív než bude hotov. Šel jsem na záchod a zamkl za sebou. Jistota je jistota. Přišel jsem k záchodu, stáhl si kalhoty s boxerkama a začal se zbavovat mého velkého problému. Nechci nic říkat, ale je fakt velký. Uniklo mi pár stenů Mikiho jména. Představoval jsem si jak se podemnou kroutí a sténá. Nádherná představa. Při vyvrcholení jsem zakřičel jeho jméno, ale ne tak hlasitě. Uklidil jsem po sobě tu spoušť a šel do obýváku čekat na Mikiho. Po chvilce přišel a měl na sobě uplé tričko s teplákama. K nakousnutí... nejraději bych mu okusoval ouško a krček + jiné věci (ty úchylnější). ,,Vypadáš úžasně Miki.'' řekl jsem mu a on lehce zrudl. ,,Víš... neznáme se moc dobře a napadlo mě... co si zahrát ponávací hru?'' jeho odpověď byla kladná a tak jsem ho chytil za ruku a stáhl na gauč. Teď byl teprve rudý.
Překvapila mě jeho reakce a to jak mě stáhl na gauč. Celkem se bojím té poznávací hry, ale když už tu mám bydlet ten týden s ním, respektive už 6 dní, tak ať o něm něco vím.
____________________________
Tak máte tu další díl ^^
ČTEŠ
Viděl jsem tě někdy?
RomanceDalší nudný den... Praxe, Škola, Praxe, Škola... *cink* Unknown : Ahoj Misaki : Ahoj? Kdo si? ............ Nečtěte pokud nemáte rádi homosexuální lásku! 15+ (stejně to nedodržíte)