Sondaki notu okumadan geçmeyin^^Chanyeol karanlık odada elinde tuttuğu fenerle çalmaya değer, para edecek eşyaları seçip torbaya dolduruyordu.
Chanyeol bir hırsız aynı zamanda okulunu bitirmeye çalışan bir öğrenciydi. Büyük soygunlar yapmaz, sadece ihtiyacı olduğunda birkaç zengin aileyi soyuyordu.
Bu gece yine araştırmaları sonucu bildiği kadarıyla tek yaşayan zengin bir ihtiyarın evine girmişti. Ayrıca araştırmaları doğruysa ihtiyar pedofili bir sapıktı. Chanyeol bu herifin evini soymaktan büyük zevk alacaktı.
O sırada sahibi ceza olarak yemek vermediği için gizlice mutfağa inen Baekhyun duyduğu tıkırtılarla sahibinin uyandığını düşünüp minik adımlarla, kuyruğunun herhangi bir eşyaya çarpmaması için özen göstererek odasına kaçmaya çalışıyordu.
Sahibi görürse onu azarlayıp daha kötü bir ceza verebilirdi. Mutfaktan çıktığında minik sessiz adımlarla odasına çıkacakken, salonda gördüğü sırtı dönük uzun çok uzun adamla çığlık attı.
"-A-ahhh!"
Chanyeol karanlıkta çığlık atan küçük şeyi gördüğünde hızlı adımlarla kısa sürede yanına varıp ağzını kapadı ve küçük bedeni kendine yapıştırdı.
Kalçasının üzerinde birsey hissettiğinde gerildi. Ne yani bu küçük şey Chanyeol'ü elliyor muydu?
Hey! Küçük şeyin elleri onu bırakması için koluna tutuluydu. Peki ya kalçasındaki şey neydi?Yavaşça feneri kolları arasındaki küçüğün yüzüne tuttuğunda, tanrım çok şirin demek istesede fark ettiği şey ile gözlerini kocaman açtı.
"-Tanrım senin kulakların var!"Kısık bir şekilde bağırdı ve kalçasındaki şeyi tekrar hissettiğinde yutkundu.
"-Çek o şeyi üzerimden tanrım!"Baekhyun uzun bedenin söylediği şey ile ağzı kapalı olduğu için çemkiremesede mırladı.
"-Mmrrrhh!"
Kuyruğunu arkasındaki uzun adamın belinde ve sırtında gezdirdi.Bunu uzun adamın kollarından kurtulmak için yapmıştı fakat uzun adam ağzındaki elini çekerek kuyruğunu sertçe tuttu.
"-A-ahh! Bırak acıyor! Baekhyun'un güzel pofuduk pembe kuyruğu çok acıyor Miyaav~"
Üzüntüyle dudaklarını büzdü."-Hey sadece birkaç birşey almaya geldim. Senide kuyruğunu ve kulaklarınıda serbest bırakacağım."
Küçük olanın yüzüne feneri tutarken söyledi.Baekhyun yüzüne tutulan ışık yüzünden kapalı gözleriyle kulaklarını oynatıyordu.
"-Çek onu Baekhyun'un gözleri ahh acıyor! Acıyor~"Baekhyun ışık yüzünden çekildiğinde uzaklaşan adamın peşine takıldı ve kuyruğuyla çenesine dokundu.
Fakat pofuduk pembe kuyruğu büyük eller tarafından sertçe itildiğinde yaptığına pişman oldu."-N-neden vurdun hıck! Kötü adam! Baekhyun seni sahibine söyleyecek!"
Arkasını dönüp kuyruğunu sallayarak medivenleri çıkmaya başladığında, Chanyeol gözlerini devirip küçük bedeni yakaladı.
"-Hey! Kuyruklu yaratık buraya gel."
Küçük bedeni omzuna atıp diğer elinde değerli eşyaları doldurduğu torbayla evden çıktı.
"-Kimseye birşey söyleyemessin küçük şey.. Ayrıca belki sende bayağı para edersin."Baekhyun uzun adam onu kucaklayarak uzun zamandır çıkmadığı evden çıkardığında ağlayarak konuştu.
"-Hıck! Baekhyun'a ne yapacaksın kötü adam? L-lütfen onu dövme Miyaav~"Eski hesabımı ve kitaplarımı takip edenler bilir. Bu kitap 2 kez silindi ben tekrar yayımladım.
Lakin elçilerle konuşmuştum ve kitap kurallara uygun olduğu için silinmesinde bir yanlışlık olduğunu söylemişlerdi bende tekrar yayımlamakta zarar görmemiştim.
Fakat 5 ay kadar sonra silinen kitabı tekrar yayımladığım ve bunun yasak olduğu gerekçesiyle 16 kitabımin bulunduğu hesabımı kapattılar.
3 yıllık emeğim olan 16 kitaptan sadece 7 tanesini kurtarabildim.Herneyse birçoğunuz bunları biliyor zaten.
Asıl konuyu gelirsek, bu hesap sadece Cute Cat şimdiki adı "Pink Baek" için açılmıştır.
Kendimin aktif olduğu ve diger eski ve yeni kitaplarımın olacağı hesabım ayrı.
Neden? diye soracak olursanız, yine Cute Cat yüzünden hesabımın kapatılmasını istemiyorum.Ve şunu bilin bu kitap için uğraşıyor olmamın kendimle hiçbir alakası yok.
Öyle olsa 3 kez silindigi halde hevesim gider ve uğraşıp durmam. Zaten vakit ayıracak başka kitaplarım var.
Cute cat'i yani bunu çok seven, özelden okumaktan ne kadar hoşlandığı yazan birçok kullanıcı vardı.
Bir Final vermeden akıllarında yarım kalmış bir kitap olmasın diye uğraşıyorum. Zaten 5 bölüm kalmıştı Finale.Diğer kendi aktif olacağım hesaba gelirsek linkini bırakayım.