36-O zaman Baekhyun'un bebekleri de küçük küçük mü olacak?

2.2K 191 82
                                    

"-Miyaav?"

Chanyeol, sımsıkı sarıldığı yumuşak bedenin etrafındaki kollarını gevşetip başını boynundan ayırdı.

"-Bozuk falan değildir o sen yapamamışsındır, ağlama olur mu?"

Baekhyun kirpiklerini kırpıştırıp gözlerin de biriken yaşların beyaz yanaklarına akmasına neden oldu.
"-Bozuk değil mi? Baekhyun çalıştıramamış mı Miyav?"

"-Evet Baekhyun çalıştıramamış, şimdi uyuyalım olmaz mı?"

Baekhyun başını iki yana sallayıp mırladı ve itiraz etti.
"-Mrrhh~ Hayır olmaz! O zaman kocaman güçlü Chanyeol, Baekhyun'un birsürü yumuşak sevimli pipisini çalıştırsın öyle uyuyalım Miyaav~"

Chanyeol gözlerini genişletip küçük ağzı iri elleriyle kapadı.
"-Şş olmaz Bae-.."

"-Hayır! Çalıştırmazsan Baekhyun uslu olmaz Mrrhhh!"
Çatık kaşlarıyla Chanyeol'e bakarken oldukça sevimli görünüyordu.

"-Ama Baekhyun burası benim evim değil. 2 gün sonra evimize gittiğimizde çalıştırsam olmaz mı? Hem sana yeni tarak alırım ne dersin?"

Baekhyun düşündü ve başını hızlı hızlı aşağı yukarı, evet anlamında salladı.
"-Mrrhh~ Birsürü güzel mi tarak alacaksın? Miyaav~"

Chanyeol derin bir nefes alıp fazla büyük olmayan yatakta yan döndü ve küçük bedeni kolları arasından bırakmadan gözlerini kapadı.
"-Evet birsürü güzel olacak."

"-Miyaav~"

~~~~~~~~~

Chanyeol uyandığın da duşa girmeden önce Baekhyun'uda mutfakta kahvaltı hazırlayan annesinin yanına bırakmıştı.

"-Miyaav~"

Tezgahta kahvaltılık malzemelerle uğraşan kadının yanına yürüyüp merak ettiği şeyi sordu.

"-Chanyeol'ün annesi, Onu nasıl yaptın? Neden çok birsürü kocaman?"

Bayan Park yanındaki pembe kediye döndü ve gülümsedi.
"-Chanyeol'den mi bahsediyorsun?"
Baekhyun hızlı hızlı heyecanla başını salladığın da Bayan Park onun ne kadar sevimli olduğunu düşünüyordu.

"-Bilmem babasına çekmiş sanırım, tıpkı onun gibi kepçe ve uzun boylu. Aynı yerde gamzeleri bile var."

Baekhyun gözlerini genişleterek hafif tombul kadına baktı.
"-Chanyeol'ün babası mı onu kocaman yapmış, peki nasıl yapmış Miyaav?"

Bayan Park kısık sesli bir kahkaha attı ve açık pembe saçları okşadı.
"-Çünkü kendisi kocamandı bu yüzden oğlu da ona çektiği için kocaman olmuştur."

Baekhyun üzüntüyle kulaklarını geriye yatırdı.
"-O zaman Baekhyun'un bebekleri de küçük küçük mü olacak? Chanyeol'ün gibi koskocaman yuvarlak gözleri olmaz mı? Miyaav~"

"-Bebek mi yapmak istiyorsun?"
Bayan Park sorduğun da Baekhyun kıkırdadı.
"-Evet evet, Chanyeol'de insan yavrularını birsürü birsürü seviyor sonra Sehun da seviyor. Baekhyun bebek yapacak sonra en çok Baekhyun'u sevecekler Miyaav~"

Bayan Park Baekhyun'un masum düşüncelerine güldü ve tekrar saçlarını okşadı.
"-İyi şanslar o zaman, umarım istediğin gibi birini bulup bebek yaparsın Baekhyun."

"-Baekhyun buldu ki, Birsürü kocaman Chanyeol ile yapacak Miyaav~"
Neşeyle şakıdı ve devam etti.

"-Hem Baekhyun eve gitmek istiyor Chanyeol'ün annesi, hemde burda kalmak istiyor Mrrhh~"

Pembe kuyruğunu kucağına aldı ve mırıldandı.
"-Chanyeol'ün annesi birsürü güzel yemek yapıyor, bu yüzden Baekhyun burda kalmak istiyor Mrrhh~"

Kuyruğunu okşayan zarif ellerinden birini şortunun önüne indirdi ve penisine dokundu.
"-Ama Chanyeol eve gidersek Baekhyun'un pipisini çalıştıracakmış, Baekhyun gitmek istiyor Miyaav~"

Bayan Park şaşkınlıklan gözlerini genişletirken, Baekhyun mutfaktan içeriye giren Chanyeol'ün üzerine tırmanmakla meşguldü.
"-Miyaav~"

Sırf sabah sabah şu fotoyu görün diye yb attım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sırf sabah sabah şu fotoyu görün diye yb attım.jsndjd

kelebek_71

Pink Baek •ChanBaek•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin