38-Kocaman Chanyeol çok birsürü sevimli Baekhyun'un içine bebek koy Miyaav~

2.2K 181 35
                                    

"-Baekhyun'un ayakkabısı birsürü birsürü güzel Mrrhh~"

Baekhyun mutfak dolabının önünde yerde otururken ençok beğendiği ayakkabısını küçük ayaklarına geçirdikten sonra söylendi.
En sevdiği ayakkabısı oydu çünkü her tarafı kuyruğu ile aynı renkti.

Çıkarmış olduğu pembe beyaz süsleri olan ayakkabıyı da kırmızı kapaklı tencerenin içine koyduktan sonra dolabını kapattı.

Salonda ders çalışan Chanyeol'ün yanından geçerken kuyruğuyla uzun bedenin önündeki kağıtları yere itmeyi ihmal etmemişti.
Çünkü o kötü kağıtlar yüzünden Chanyeol birsürü güzel Baekhyun'la ilgilenmiyordu.

Chanyeol, hiçbirşey yapmamış gibi pofuduk kuyruğunu sallayarak merdivenleri çıkan küçük bedene göz devirdi.
"'Şımarık pisi!"

Chanyeol yerdeki kağıtlarını toplarken söylediğinde Baekhyun son basamakta dönüp çatık kaşlarıyla diğerine baktı.
"-Şımarık Chanyeol, uslu güzel Baekhyun Mrrh!"

Chanyeol'ün odası ve merdivenin arasındaki mesafeyi hızlı bir şekilde koşarak geçtikten sonra kapıyı hemen kapattı.
Misafir odası ve banyoya giden uzun koridordan korkuyordu.

Dolabını açıp içindeki kıyafetlere bakındı. Sehun ona çok güzel olursa kıskanç Chanyeol'ün bebeklerinden vereceğini söylemişti.

"-Miyaav~"

Sarı ama pembe desenli pijamalarını hızlıca çıkarıp dolaptan aldığı çok açık bir ton olan pembe şortu giydi.
Göbeğini sıktığında umursamadı, çünkü şortu çok güzeldi.
Üzerine de kuyruğu ile ayni renk olan montu geçirip aynadaki görüntüsünde memnun bir ifadeyle göz gezdirdi.

Herşeyi istediği gibi pembeydi. Bikaçkez neşeyle yerinde zıplayıp aşağı kata Chanyeol'ün yanına indi.

~~~~~~~~~~

"-Baekhyun, bu ne hal?"

Chanyeol oturduğu koltuğun hemen yanında ayakta dikilen bedende şaşkın bakışlarını gezdirdi.
Baekhyun çıplak bacakların aksine üzerindeki kalın mont ile oldukça garip görünüyordu.

"-Baekhyun birsürü çok fazla güzel oldu Mrrrh~ Kocaman kıskanç Chanyeol çok birsürü sevimli Baekhyun'un içine bebek koy Miyaav~"

Cümlesini bitirdikten sonra duraksadı ve küçük ellerini kaldırıp baş parmağını içe bükerek dört parmağını gösterdi.
"-Baekhyun bu kadar istiyor, hepsi Baekhyun gibi birsürü güzel pembe olsun tamam mı? Mrrh~"

"-Ne saçmalıyorsun Baekhyun, çıkar o üstündeki montu. Şuna bak terlemişsin."
Küçük huysuz bedenin alnına yapışan pembe saçlara bakarken söyledi.

Baekhyun omuz silkti.
"-Baekhyun çıkarmaz! Birsürü güzel oldu."

"-Hayır,Baekhyun güzel olmamış, kuyruğun görünmüyor baksana huh?"

Baekhyun montun altındaki kuyruğunu düşündü ve Chanyeol'ün sözünü dinleyip üzerinden çıkardı.
"-Hadi ençok sevimli Baekhyun'un içine birsürü güzel pembe bebek koy Miyaav~"

"-Sana kim öğretiyor bunları! Ne bebek koyması? Bide sayısını rengini söylüyor."
Kızgın çıkan sesiyle söylenirken üzerindeki montu çıkaran küçük bedeni gördüğünde sustu.

Baekhyun kesinlikle Chanyeol'ün onu ilk bulduğu zamanki gibi değildi. Bayağı bir kilo almıştı. Üzerinde giysileri varken çok zayıf görünsede şuan karşsında duran küçük beden hafif tombuldu.

Pembe şort dar geldiği için küçücük göbeği hafif dışa doğru çıkmış Chanyeol'ün onu mıncırmak istemesine neden oluyordu.
"-Git üzerine pijamalarını giy ve gel Baekhyun bebek falan olmayacak."

"-Hayır! Baekhyun istiyor yoksa uslu olmaz Mrrh!"

Chanyeol küçük bedeni kucağına alıp kanepeye oturdu.
"-Bak Baekhyun ben baba olmak için gencim. Hem sende bebek falan bakamazsın daha kendine bakamıyorsun. Şimdi bu düşünceyi aklından sil."

Konuşmasını bitirdikten sonra kucağındaki huysuz bedenin terden alnına yapışmış saçlarını geriye yatırdı.
"-Tamam mı?"
Baekhyun'un ufak göbeğini büyük elleriyle sevip mıncırırken diğerinden gelecek olan cevabı bekledi.

"-O zaman Baekhyun'da birsürü güzel Sehun'dan ister. Hem onun saçı pembe Chanyeol'ünki çirkin siyah Mrrrh~"

"-Ne! Olmaz öyle Sehun bozuk, bebeklerininde bozuk olur Baekhyun. Öyle olmasını istemezsin değil mi?"

"-Olmasın Miyaav~"

Chanyeol baekhyun'u ikna ettiğini düşünürken Baekhyun aklına gelen şey ile ellerini çırptı.
"-O zaman birsürü güzel Baekhyun'da kötü, kıskanç Chanyeol'ün küçük boylu sevimli komşusundan ister Mrrh~"

Chanyeol'ün gözleri irileşirken Baekhyun'u susturdu.
"-Suga amca mı? Sakın ha, yaşlı başlı adam kalp krizi geçirir. Öyle birşey söyleme ona sakın Baekhyun!"

 Öyle birşey söyleme ona sakın Baekhyun!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çoook güselll😭

imchanbaek_

Pink Baek •ChanBaek•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin