Chanyeol kucağındaki küçüğü yatağın boş tarafına bırakıp duş almak için ayaklandığında Baekhyun sızlanarak konuştu.
"-Chanyeol az önce birsürü güzel Baekhyun'a ne yaptı? Mrrhh!"
Uzun beden ayaktayken başını çevirdi ve omzunun üzerinden yataktaki sevimli kediye baktı.
"-Azıcık ayıp yaptık Baekhyun sevmedin mi?"Baekhyun zarif elleriyle pijaması sıyırıp parlak teninin ortaya çıkmasını sağladığında boştaki eliyle ince belini okşadı.
"-Miyaav~"Üzüntüyle kulaklarını geriye yatırıp sevimli gözlerini ayaktaki uzun bedene dikti.
"-Bu ayıp güzel değil, Baekhyun hiç sevmedi! Mrrhh~ Chanyeol Baekhyun'un birsürü yumuşak belini acıttı."Chanyeol şirin görüntüye dayanamayıp yatağa geri dönerek küçüğü kucağına aldı.
Az önce diğerini üzerinde hareket ettirken iri elleri yüzünden belini incitmiş olmalıydı.
"-Çok mu acıdı?"Baekhyun olumsuz anlamda başını sallayarak pijamasını tekrar yukarı kaldırdı ve beyaz tenindeki parmak izlerini gösterdi.
"-Hayır azıcık acıdı ama çirkin kırmızı parmaklar var bak geçir onları Chanyeol Miyaav~""-Az sonra geçer onlar üzülme Baekhyun."
Titreyen minik dudakları iri parmakları arasında sıkıştırıp güldü.
"-Gördüğüm en sevimli ve güzel şeysin Sapık kedi."Baekhyun güzel ve sevimli kelimesini duyar duymaz belindeki parmak izlerini unutup neşelendi.
"-Çok mu birsürü güzel Baekhyun, Hemde en çok sevimli mi?"
Beklentiyle yakışıklı yüze bakarken kıkırdadı."-Evet Baekhyun en sevimli en güzel sensin."
"-Sonra küçük pembe etekli oyuncaklar dan güzel Baekhyun mu? Mrrhh~"
Chanyeol dün sabah Baekhyun'a sırf pembe elbiseleri olduğu için aldığı barbie'leri bulduğu yeri hatırladığında sesli bir şekilde güldü.
"-Evet evet sen onlardan daha güzelsin Baekhyun."
Söyledikten sonra yumuşak yanakların sesli bir şekilde öptü.Chanyeol oyuncak bebekleri pembe kıyafetleri soyulmuş ve saçları dağıtılmış bir şekilde televizyonun yanındaki saksıda toprağın içine yarı gömülü halde bulmuştu.
Baekhyun çok kıskançtı."-Sana aldığım bebekleri neden çiçeğin yanına gömdün Baekhyun?"
Baekhyun gözlerini kocaman açıp kaşlarını çatarak Chanyeol'e baktı.
"-Baekhyun yapmadı! Sehun yaptı bozuk Sehun!""-Tamam öyle olsun bakalım."
Titreşen küçük kulakları ısırıp hafif bedeni yatağa bıraktı ve ayağa kalktı."-Duş alacağım sende ne yaparsan yap zaten sözümü dinlemiyorsun."