"-Chanyeol sana söylemiştim. Komşun saçmalıyor, Baekhyun bahçede olsa onu bulmuş bulurduk. Söylediği gibi yakında bir yerlerde olsa bile neden onun tabağa dilimlediği salam için saklandığı yerden çıksın. Boşa vakit harcıyorsun dostum."
Sehun, pencerenin camına yapışmış halde ön bahçeyi gözetlerken yaptığı işten sıkılmış bir şekilde yakınıyordu.
"-Bak biz burdayız kendisi evine gitti. Hatta bence onları komşun evinde saklıyor.""-Saçma sapan konuşma Sehu-.. Hey Tanrım!"
Chanyeol cümlesini bitirmeden pencereden ayrılıp kapıya koşarken Sehun merakla gözlerini tekrar bahçeye çevirdi.
Bir dakika... yanlış görüyor olamazdı değil mi?İki haftalık, üstelik Sehun'un iki eli kadar ufacık bebek kuyruğunu sallayarak bahçede emekliyor olamazdı. Sehun o yavruların en az bir yıla ancak emekleyebileceğini düşünmüştü onları ilk gördüğünde. Çünkü fazla ufaktılar.
Siyah kuyruğunu sallayarak emekleyen ufak bebek poposunu taşıyamayıp arada bir yana devrilsede tekrar dizleri üzerinde durup ilerideki tabağa emeklemeye devam ediyordu.
Sehun'un o küçük popoyu ısırmak için dişleri kaşınırken Chanyeol'ün ardından dışarı çıktı.
~~~~~~~~
"-Miyaaav~"
Jongin kısık ve sevimli sesiyle miyavlarken, 'ona göre' suratle kokusunu duyup Baekhyun'un kucağından ayrılmayı göze aldığı yiyeceğe emekliyordu.
Çok yaklaşmışken minik bedeni yerden havalandığında, onu ulaşmak için büyük emek harcadığı yemekten uzaklaştıran ellerin sahibine baktı.
"-Miyaav!"Chanyeol tırmalanan elini umursamadan ufak bedeni yüz hizasına kaldırıp doyana kadar sevip öptü.
Hem bebeğinin güçsüz tırnakları canını yakmak için yetersizdi."-Çok korktum tanrım! Neyseki iyisin."
Jongin'i omzuna bırakıp onun emekleyerek geldiği yöne, arka bahçeye yürüdü.Etrafa bakındığında iki saat kadar önce baktığı gibi boş ve sessizdi.
Aklına gelen şey ile bebeği yere bırakıp Baekhyun'un yanına gitmesini umdu.Neyseki tahmin ettiği gibi ufak yavru emekleyerek, arada bir yana devrilmesini saymazsak, belli bir yönde ilerliyordu.
Chanyeol'ün hemen yanında dikilen Sehun, yerdeki ufak canlıya bakarken ağzına aldığı yumruğunu dişlemekle meşguldü.
İşleri bittiğinde o küçük şeyi ısırdığından emin olacaktı.Köşede, duvarın dibinde dizilmiş boş karton kutuların arasında kaybolan minik bedenin ardından Chanyeol sessiz ve dikkatlice oraya yürüyüp etrafa bakındı.
Birkaç kutu kenara çektiğinde gördüğü manzara ile Bugün Baekhyun'a soğuk ve kötü davrandığı için pişman oldu.Yan bir şekilde devrilmiş duran normal boyutlarda bir kutunun içinde uyuyan iki bebeği ve o kutunun etrafına sıkıca sarılı pembe kuyruk küçük pembe sevgilisine aitti.
Kutunun hemen önünde, yerde iki büklüm uyuyan Baekhyun siyah kuyruklu bebeğinin emekleyip üzerinden geçip gidebileceğini bilmiyor olmalıydı.
Çünkü şuan Jongin, Baekhyun'un boyun ve omuz arasındaki alçak duran bölgeden geçerek tekrar kutunun içindeki yerini almıştı.Chanyeol uyandırmamaya çalışarak Baekhyun'u kucağına aldığında yerde duran içinde yavruların olduğu kutuyu Sehun'a işaret etti.
"-Kutuyu sallamadan, dikkatli getir Sehun."