Günün kaçıncı bölümü olduğunu unuttum:(
Ama siz öncekilerin atlamayın.jxdj"-Hayır Baekhyun, o minicik şort ile seni götüremem. Hiç değilse üzerine uzun birşey giy."
Baekhyun omuz silkip kollarını göğsüne bağladı.
"-Hayır Baekhyun bunu giyecek Mrrh!""-Onu giyersen birsürü güzel kuyruğunu nereye saklayacağız?"
Chanyeol, birkaç basamak yukarıda duran küçük bedene sorduğun da herhangi bir cevap alamadı.Baekhyun hızlı adımlarla merdivenleri çıkmaya devam edip yatak odasına doğru koştu.
"-Kuyruğunu kıskanıp ısırırlarsa ağlama ama Baekhyun anlaştık mı?"
Chanyeol'ün söylediği şeyin üzerine durdu ve kuyruğu eline alıp severken arkasındaki bedene döndü."-Miyaav~ Isırmasınlar.."
"-Saklamazsak ısırırlar."
Baekhyun'un kendininkine göre oldukça küçük elini kavradı ve yatak odasına çekiştirdi."-Hava sıcak ama biraz kalın giysen daha iyi olacak Baek."
Baekhyun'u büyük yatağına oturttuğunda kendi kıyafetlerinin olduğu tarafa yöneldi."-Bugünlük süslü şeylerini değil benim kıyafetlerimden giyineceksin, ısrar etme bak hava kararmadan evime varalım. Geç kalırsak annem panikler."
Baekhyun yanına koyulan kocaman, koyu mavi kazağa yüzünü buruşturarak bakıp sızlandı.
"-Ama o çirkin, Baekhyun istemiyor Mrrh~"Chanyeol bıkkınlıkla göz devirdi yarım saattir Baekhyun'la uğraşıyordu.
"-Eger hemen giymeyi kabul edersen azıcık ayıp yapabiliriz.""-Çok mu azıcık, birazcık daha birsürü yapsak olmaz mı? Miyaav~"
Chanyeol, çoktan yanına varmış zıplayarak dudaklarına ulaşmaya çalışan ufak bedenin omzlarını kavrayıp durdurdu.
"-Zaten ilgini sadece yemekler ve ayıp yapmak çekiyor Baekhyun. Hiç söz dinlemiyorsun.""-Miyaav~"
Omuzlarındaki büyük elleri itmeye çalıştı. Yerden yükselip Chanyeol'ü öpmesine izin vermiyordu.Chanyeol hafif bedeni baldırlarından kavrayıp kucağına çekti ve bacaklarını beline doladı.
İnce dudakları yakaladığın da farklı mırıltılar çıkarmaya başlayan kediye artık alışmıştı.~~~~~~~~
"-Baekhyun çık arkamdan annem sana birsey yapmaz."
Chanyeol 10 dakikadır arkasına saklanmış t-shirt'ünü sımsıkı tutan kediye söz dinletemiyordu."-Ama kuyruğumu ısırırsa, hem birsürü kocaman Chanyeol'ü de alır Mrrhh!"
Chanyeol başını çevirip küçük bedenin yüzünü görmeye çalıştı.
"-Annem sana birsürü yemek yapabilir Baekhyun. Hem kuyruğunu da tarar.""-Ama Baekhyun onunla ayıp yapmaz! Birsürü yumuşak kocaman dudağı yok Mrrh!"
Baekhyun sızlanarak söylediğin de Chanyeol yerin dibine girmek üzereydi. Kim bilir annesi ne düşünmüştü.
~~~~~~~
"-Anne! Ona o kadar yemek veremezsin."
Chanyeol Baekhyun'un önüne çeşit çeşit şeyler getiren bayan Park'a itiraz etmeye çalışıyordu.Chanyeol zor da olsa annesine herseyi açıklamıştı, yani hemen hemen herşeyi.
Baekhyun ile yaptıkları birkaç özel şeyi bilmesine gerek yoktu."-Sen karışma, ne kadar küçük ve zayıf şuna bak. Hiç mi yemek vermedin!"
Bayan Park kendi kendine söylenirken Baekhyun halinden oldukça memnundu."-Hayır hayır Baekhyun çok zayıf değil Miyaav~"
T-shirt'ünü kaldırıp küçücük göbeğini gösterdi.
"-Bak Chanyeol burayı çok öpüyor. Birsürü birsürü sevimli çünkü öyle dedi Mrrhh~"Chanyeol öksürüp elini ensesine götürdü.
"-Eh anne şey babam ne zaman gelecek?""-Bu hafta evde değil. Taşıması gereken yükler yurt dışınaymış."
Bayan Park'ın konuşmasını Baekhyun bölmüştü.
"-Chanyeol'ün annesi, Baekhyun bu küçük yuvarlak lardan istiyor Mırrhh~"Chanyeol diğerinin zarif ellerindeki tabağı aldı.
"-Hayır başka yemiyorsun!"Baekhyun başını kaldırıp alt dudağını titreterek Bayan Park'a baktı.
"-Miyaav~"