Önceki bölümü atlamayın^^
"-Miyaav~"
Chanyeol, sırtını göğsüne dayamış bir şekilde kucağında oturan pembe sevgilisinin miyavlamasını duyunca kanalı değiştirdi.
Baekhyun şiş karnının üzerine koyduğu plastik tabaktaki salam dilimlerini yerken televizyon izliyordu.
Kanaldaki görüntüleri beğenmediğinde tekrar miyavladı.
"-Miyaav!""-Baekhyun yeter haydi yatalım, saat bir olmuş neredeyse."
"-Mrrhh Baekhyun istemiyor~"
Başını arkaya yatırıp aşağıdan diğerine baktı.
Zarif ellerinden birini uzatıp kucağında olduğu adamın yanağını çekiştirdi ve tekrar televizyona dönüp kanalı değiştirmesi için Chanyeol'a miyavladı."-Hayır, bu sefer kanmadım. Uyumaya gidiyoruz."
Baekhyun'un sızlanmalarını umursamadan göbeğinin üzerindeki tabağı alıp koltuğun kenarına bıraktı ve ayağa kalktı.
Canını yakmayacak bir şekilde onu kucaklamaya uğraşırken küçük olan koltuğun kenarındaki tabağa ulaşmaya çalışıyordu.Chanyeol sonunda diğerini kucağına alabildiğinde merdivenleri çıkarken Baekhyun az önce tabağa ulaşamadığı için daha fazla sızlanmakla meşguldü.
"-Miyaav~"
~~~~~~~~~~
"-Baekhyun uyuduğunda diğer odaya gidersen, Kötü Chanyeol'ün haberi yokken yaramazlık yapacak Miyaav~"
Baekhyun büyük yatakta uzanıyor ve pembe çarşafı sivri küçük çenesine kadar örtmüşken karşısındaki koltukta uzanan adama söyledi.
Sabah uyandığında Chanyeol'ü odada göremediğinde o sesine uyanıp gelene kadar ağlamıştı.
"-Gitmeyeceğim, uyu Baekhyun."
Chanyeol söyleyip uyumak için rahat bir pozisyon ayarlarken sırtını döndüğünde Baekhyun sızlandı."-Miyaav öyle uyuma!"
Chanyeol Baekhyun'dan tarafa döndü ve gözlerini kapadı.
"-Oldu mu hmm?""-Miyaaav~"
~~~~~~~~
Chanyeol okul için gerekli Sehun ile görüşmesini bitirdiğinde telefonu masaya bırakıp tezgahta oturan Baekhyun'un yanına dönüp kahvaltı hazırlamaya kaldığı yerden devam etti.
"-Kocaman, güçlü Chanyeol Miyaav~ En çok birsürü güzel Baekhyun'u seviyorsun değil mi? Miyaav~"
Yumuşak kuyruğunu Chanyeol'ün üzerinde gezdirip mırladı."-Yanağım seninki gibi çok oldu bak. Sehun'un yanağı yok. Sehun'u sevme mrrhh~ Hemde onun burnu kocaman, bozuk Sehun Miyaav~"
Chanyeol kısık sesle güldü ve Baekhyun'un düğme burnunu iki parmağı arasında sıkıştırdı.
"-Seninki de çok küçük, ısıramıyorum, bozuk mu yoksa?"Baekhyun birkaçkez kirpiklerini kırpıştırıp düşündükten sonra biçimli kaşları çatıldı.
"-Baekhyun bozuk değil Mrrhh!"Aklına gelen şey ile tekrar konuştu.
"-Baekhyun'un bebeklerini evimize gelen küçük insan yavrusundan daha çok seveceksin değil mi Mrrhh~""-Jongdae mi?"
Baekhyun hızlı hızlı başını salladı ve beklentiyle bebeklerinin babasına baktı.
"-Miyaav?"Chanyeol büyük ellerinin her ikisini de diğerinin şiş karnına koyup yanakları tombullaştığı için daha ufak duran dudağına yumuşak bir öpücük bıraktı.
"-Tabiki, daha çok seveceğim."
"-Ama ençok Baekhyun'u sev tamam mı Miyaav~"
"-En çok Baekhyun'u seviyorum, çünkü o birsürü sevimli ve güzel. Ayrıca pembe."
Baekhyun'u memnun edecek şeyleri söyleyip kahvaltıyı hazırlamaya kaldığı yerden devam etti.