16-Miyaav~ Baekhyun Chanyeol'ede bıraktı kızma ona~

2K 233 30
                                    

Baekhyun tabakta kalan son sosis'e baktı ve Chanyeol'ün uzun bacaklarına inceledi.
Bunu ona koyabilirdi.
Tabağı tekrar masanın üzerine koyacakken vazgeçip sosisten bir ısırık alıp kalanını masanın üzerine koydu.

"-Çıkabilirsin ordan Baekhyun."
Chanyeol önüne ittirilen tabaktaki yarısı yenmiş sosisi ağzına atıp diğerine seslendi.

Haylaz kediden ses gelmediğinde uzun bacaklarını aralayıp masanın altına eğildi.
Baekhyun uzun bedeni görür görmez heyecanla kuyruğunu hızlı hızlı sallamaya başlamış, küçük ellerini yüzüne kapatmıştı.

"-M-miyaav~ Baekhyun Chanyeol'ede bıraktı kızma ona."
Evet yarısı yenmiş küçük bir parça sosis bırakmıştı.

"-Kızmadım Baekhyun çık ordan hadi."
Baekhyun'dan tepki alamayınca eğildiği masanın altından çıkmak için hareketlendi.
Başını masaya çarptığında diğerinin kıkırdadıgını duymuştu.

"-Bakmıyorum hadi çık ordan Baekhy-.."
Sözünü bitirmeden ayak bileklerine dolanan küçük eller ile sustu.

"-D-diğer taraftan çık Baekhyun."
Uzun bacaklarının arasındaki küçük beden, dizine sürtünen yumuşak saçlar ve kulaklar Chanyeol'e başka şeyler anımsatıyordu.

"-M-miyaav~"

Dizindeki kulaklar ve yumuşak yanaklar iç baldırlarına sürtünmeye başladığında derin bir nefes alıp küçük bedenin koltuk altlarından yakalayıp hızlı bir şekilde kucağına çekti.
Yavaş yavaş sürtünüp mırlayarak kucağına tırmanmasına izin veremeyecekti. Çünkü çokta masum olmayan düşünceleri daha da kirleniyordu.

"-B-böyle şeyler yapma Baekhyun. Bacaklarımdan başını ve o yumuşak kuyruğunu uzak tut tamam mı?"
Cevap alamayınca yemeğini aldığı için hala çekindiğini anlamıştı.

"-Kızmadım dedim ya. Çek bakalım yüzünü boynumdan."

"-Miyaav~"

Chanyeol'ün istediğinin aksine yumuşak yanaklarını yapılı omuzlara sürtüp kısık mırıltılar çıkardı.

"-Uykun mu geldi?"

"-Mrrrhh~"

Chanyeol sandalyesini geriye çekip yatak odasına gitmek için ayağa kalktı. Sanırım küçük bedenin uykusu gelmişti.

~~~~~~~~

Chanyeol uyuyan küçük bedenin yanından kalkıp yerine yastık koydu.
Baekhyun kucaklayıp sürtünecek birsey bulamayınca uyanırdı.

Salonda bıraktığı telefonunu almak için aşağıya indi. Bugün öğleden sonra vermesi gereken dersler vardı ve okula gitmeliydi.
Ancak Baekhyun'a bakması için birini bulmalıydı.

Salona vardığında telefonunu bıraktığı yerde bulamayınca etrafa bakındı. Baekhyun kendisiyle değil de telefonla ilgilenirken gördüğü için saklamış olmalıydı.
Kırmadığını umarak koltukların altına ve mutfaktaki tencerelerin içine baktı.
Chanyeol aldığı ayakkabılardan birkaçını tencerelerin içinde bulduğunu hatırlıyordu.

Tahmin ettiğinin aksine televizyonun yanındaki saksı'nın içine bulmuştu. Neyseki çalışıyordu.

Büyük koltuğa uzanıp rehberinde girdi.
Aklına ilk Jongin gelmişti fakat onun Baekhyun'a sinirlenip azarlayacağını düşürecek vazgeçti.

Sehun olabilir miydi? Evet evet en iyi seçenek oydu.
Numarayı tuşlayıp açmasını bekledi.

"-Sehun?"

"-Evet benim Yeol. Nerdesin kaç gündür? Okula bile gelmedin dostum."

"-Önemli işlerim vardı. Senden ben okuldayken birine bakmanı isteyecektim."

"-Anlamadım?"

Chanyeol Sehun'a herşeyi en başından anlatıp evine gelmesi için ikna etmişti.
Sehun gelene kadar dinlenmek için yukarı çıkıp Baekhyun'un yanına uzandı.

Sehun gelene kadar dinlenmek için yukarı çıkıp Baekhyun'un yanına uzandı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

junmyeon_aeri

Pink Baek •ChanBaek•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin