32-Joygdae tadıya bakmak istemisti. Pambuk şekere beyziyordu ama Chayyeol abi~

1.9K 168 70
                                    


"-Baekhyun kötü Chanyeol istemiyor Mrrhh!"

Hala tek eliyle ince belinden diğeri ile öpmek için başını sabit tutan adamın yapılı kollarına sertçe dişini geçirdi.

"-AHHH! B-BEKHYUN!"

Chanyeol yüksek sesli bir çığlık atıp refleks olarak kolunu ısıran kedinin, belinde duran iri ellerini sıkılaştırdığında Baekhyun hissettiği hafif acıyla sızlanıp dişleri arasındaki kolu daha sert ısırdı.

Ağzına gelen kan tadı ile geri çekilip yüzünü ekşitti ve küçük ayaklarıyla zaten köşede oturan adamı tekmeleyip yere itti.
Yatakta serili olan çarşafı zorlayarak çekip Chanyeol'ü görmek istemediği her zaman yaptığı gibi bütün bedenine sarıp salona indi.

Chanyeol acıyan kalçasını es geçerek kolundaki küçük ama bütün dişlerin tam olarak geçirilmiş olduğu hafif kanayan ısırık izine baktı.
Normalde olsa Baekhyun'a kızar yada korkuturdu ama onu az önce kırdığı için birşey yapmayacaktı.

Baekhyun salona inip hala yerde resim çizen Jongdae'yi gördüğün de koltuğun üzerinde duran mavi bir arabanın çizilmiş olduğu kağıdı alıp Chanyeol'ün onun resmine yaptığı gibi buruşturup koltuğun arkasına attı.

"-Artık git Baekhyun seni istemiyor Mrrh!"
Jongdae'nin önündeki kalemleri toplarken söyledi.

Jongdae kalemleri toplayan sarıldığı mavi çarşafla garip görünen kediye güldü.
"-Komik.. kalemleri alma komik kedi! Oylar Chayyeol abiinin Joygdae'ye verdi!"

"-Baekhyun kedi değil! O hem insan da tamam mı? Git evimizden Chanyeol senin abin değil o Baekhyun'un Mrrhh!"

Jongdae'nin küçük ellerindeki son kalemide çekip ayağa kalktığında etrafa bakındı.
Bu küçük insan yavrusunu evden bir şekilde atmalıydı çünkü Chanyeol'ü almak istiyordu.

"-Hiçte bile kedi! iysanlayıy kuyruğu olmaz. Kedi~"

Baekhyun duyduğuyla arkasını dönmeden pembe kuyruğunu küçük çocuğun olduğunu tahmin ettiği yere savurdu.
"-Baekhyun kedi değil Miyaav!"
Hala etrafta kapının anahtarına bakınıyordu.

Jongdae önünde sallanan güzel pembe kuyruğu merakla inceleyip ayağa kalktı ve hareket etmeyi bıraktığın da ısırdı.

"-MİYAAV!!!"

Baekhyun hızla arkasını dönüp küçük çocuğun kolunu tırmaladığın da neyseki Chanyeol salona inmişti.
Baekhyun'un kuyruğunu ve kollarını yakalayıp sakinleşmesi için küçük kulaklarını öptü.
Baekhyun hassas kuyruğunu ısıran çocuğa ateş saçan gözlerini dikmiş hırlama ve mırlama arası sesler çıkararak güçlü kolların arasında bir kuş gibi titriyordu.
Kuyruğu gerçekten çok hassastı.

"-Şş sakin ol onu göndereceğim bir daha da gelmeyecek tamam mı?"

Baekhyun'un biraz sakinleştiğini fark ettiğin de telefonunu bulup Sehun'u aradı ve acele evine gelmesini istedi.

Jongdae Chanyeol abisinin kucağında titreyen kediye korkmuş ve sulu gözlerle bakıyordu.
O sadece güzel görünen tüylü şeyin tadına bakmak istemişti.

"-Joygdae sadece tadıya bakmak istemisti. Pambuk şekere beyziyordu ama Chayyeol abii~"
Küçük çocuk sızlanarak söyledi ayrıca kolu acıyordu.

 Pambuk şekere beyziyordu ama Chayyeol abii~"Küçük çocuk sızlanarak söyledi ayrıca kolu acıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şuraya da Suga dede bırakayım😍Kitabı unutmuşum, umarım 32

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şuraya da Suga dede bırakayım😍
Kitabı unutmuşum, umarım 32. Bölümden önce Suga dede geçmiştir.jdjdj

BTS seviyorsanız Biasınız kim?

sheutponita

Pink Baek •ChanBaek•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin