Öğleden sonra saat üçü geçiyordu.
Bebekler uyuduğu için Sehun, Chanyeol ve komşusu yemek yiyordu.
"-Chanyeol, biliyorsun biz ikimiz hep burada kalamayız. Baekhyun uyanırsa sana bir yardımı olacağından şüpheliyim. Bu üç bebekle nasıl baş edeceksin? Annene haber vermelisin."
Sehun boş tabağını tekrar doldururken arkadaşına öneride bulundu."-Öncelikle Baekhyun'un yavruları konusunda korumacı ve ilgilenen bir ebeveyn olacağına eminim. Anneme gelirsek, ona ne söylememi bekliyorsun Sehun? 1.45 boylarında ufak pembe bir kedi, oğlan herneyse hamile bıraktığımı ve üç tane torunu olduğunu mu?"
İkili konuşurken küçük boylu komşu Chanyeol'a onaylamaz bakışlar atmakla meşguldü.
Saf küçük bir kediyi hamile bıraktığı için kendini kötü hissetmesi gerektiğini, yaptığının kötü bir davranış olduğunu düşünüyordu.
Bilmiyordu ki o yavrular olana kadar Baekhyun'un Chanyeol'a yapmadığı şey kalmamıştı."-Peki ne yapmayı düşünüyorsun?"
Sehun sorduğunda Chanyeol daha cevap vermeden kapıda görünen küçük beden bütün bakışları üzerine topladı.
Karnı şiş olmasa bile yanakları üst kolları hala biraz tombuldu.
Dağınık pembe saçları ve arkasında yavaş bir ritimle sallanan kuyruğu ile fazlaca sevimli görünüyordu."-Miyaav~"
Mutfaktaki diğer üç beden daha şaşkınlıklarını üzerlerinden atamadan Baekhyun birkaç yavaş adımla yavrularının babasının yanına yürüyüp kucağına yerleştikten sonra mırlayarak yüzünü sert göğsüne sürttü.
~~~~~~~~~
"-M-miyaav~"
İki gündür uyumak ve karnını doyurmak harici hiçbir şey yapmayıp ses bile çıkarmayan Suho Baekhyun'un kucağında sarı tüylü kuyruğu annesinin zarif elleri tarafından sevilirken çok kısık çıkan sevimli sesiyle miyavladı."-Mrrhh~ Birsürü kocaman baba Chanyeol bak sevimli, çok sevimli değil mi? Miyaav~"
Baekhyun kucağındaki sarı tüylü yavruyu Chanyeol'e gösterirken keyifle söylendi."-Evet, tıpkı sana benziyor birsürü sevimli."
Chanyeol titreyen sesiyle söylediğinde Sehun'dan ensesine çok sert olmayan bir şaplak yemişti.
"-Ne o ağlayacak mısın?"Chanyeol arkadaşının lafına kulak asmayıp ne ara dolduğunu bilmediği gözlerini t-shirt'ünün etek kısmını çekiştirerek sildi.
Baekhyun çoktan Suho'yu bırakmış tıpkı kendisine benzeyen pembe yavruyu sevmekle meşguldü.
Küçük bebeği yukarı kaldırıp kokladı ve kıkırdadı.
"-Çok güzel bak! Birsürü güçlü baba Chanyeol bak gözleri seninki gibi kocaman Mrrhh~"Tombul yanaklarına fazlaca yakışan iri gözler, bayağı açık bir şekilde Baekhyun'u incelerken bakışları gerçekten Chanyeol'ü anımsatıyordu.
Baekhyun son beşiğe eğildiğinde gördüğü, siyah kulakları tatlı bir şekilde hareket eden ufacık esmer bebeğe bir süre bakıp tekrar diğer iki bebeğine baktı.
"-Birsürü çirkin, kötü baba Chanyeol! Baekhyun'un çok birsürü küçücük bebeğini neden siyah yaptın! Mrrhhh!"Bahsi geçen ufak yavruyu kucağına alıp parlak siyah tüyleri olan tatlı kuyruğu tutup tekrar Chanyeol'e döndü ve bağırdı.
"-Kötü Chanyeol! Baekhyun küçücük bebeğine birsürü pembe süt içirecek ve onu pembe yapacak Mrrhhh!"O sırada Suga amca yanında duran Sehun'un kulağına yaklaşıp sordu.
"-Pembe süt derken çilekli olanı mı kastediyor?""-Sanırım öyle."