Sıkıldığım için bölüm atıp duruyorum ama hiç yorum yok. Öyle yayınladığımla kalıyorum😑
Yine öyle olursa bölüm atmayzam😋Günün kaçıncı bölümü olduğunu yine unuttum ama öncekiler atlamayın.sjdh
"-Miyaaav!"
Baekhyun geniş salonda dakikalarca Chanyeol'ü peşinden koşturduktan sonra yatak odasındaki elbise dolabı ve duvarın arasındaki boşluğa oturmuş ordan çıkmamakta ısrarcıydı.
Doktor'un onu muayene etmesini istemiyordu."-Baekhyun, lütfen bak sadece karnında bebek var mı ona bakacak."
Baekhyun omuz silkip karnına çektiği dizlerine daha sıkı sarıldı.
"-Miyaaav Bakmasın! Baekhyun biliyor, birsürü yumuşak sevimli göbeğin de.."
Elini kaldırıp 3 parmağını gösterdi.
"-Bu kadar bebek var Mrrhh~""-Hadi ama.. bunu bilemezsin. Doktorun bakmasına izin ver, Neden izin vermiyorsun?"
"-Baekhyun istemez! Doktor kötü Chanyeol'e baksın Mrrhh!"
Chanyeol pes edip salona indi, doktoru eve çağırsa daha iyi olacaktı.
Ayrıca Baekhyun gibi hassas bir konu için ancak kuzeni Namjoon'a güvenebilirdi.~~~~~~~~
"-Yuh Chanyeol! O tam olarak bir insan bile değil ve ayrıca fazla saf. Nasıl onu hamile bırakırsın! Üstelik ailene ne diyeceksin, Yada çocukların nasıl görünecek?"
Namjoon kuzenini azarlarken Baekhyun mutfakta onun getirdiği pembe renkli kapkek leri yemekle meşguldü.
"-Çocuklarım?"
"-Bilmem, bunu şuan anlayamam tabiki lakin Baekhyun'un bir yarı kedi olduğunu, üstelik kendisinin de 3 tane bebeği olduğunu iddia ettiği kısmı göz önünde bulundurarsak bence o doğru söylüyor olabilir. Nasıl oluyor bilmem, belki hissedebiliyordur."
Chanyeol anladığını belirtmek için başıyla onayladı.
"-Kızma sebebini anlıyorum Namjoon. Haklısın tabiki fakat ben bunu çok düşündüm. Pişman değilim."
Ensesinseki saçları karıştırırken kızaran yanakları eşliğinde söylendi."-Neyse,"
Namjoon ayağa kalktığında digerinin omzuna sert bir şaplak indirdi ve gitmek için mutfağa döndü.
Bu canın cehenneme demenin diğer bir erkekçe yoluydu.Namjoon mutfağa ulaştığın da ağzı dolu, yanakları şiş bir şekilde kendisine bakan sevimli kediye güldü.
"-Nasıl, beğendin mi?"Baekhyun karşısına oturan, korkunç olmayan doktora ağzındakileri yuttuğun da miyavladı.
"-Miyaav~""-Yatağındaki şeylerle ne yapacaksın Baekhyun?"
Namjoon sorduğun da diğeri çatık kaşlarıyla masadaki kutuyu kendi önüne çekti."-Baekhyun söylemez! Mrrhh~"
"-Hey, tamam tamam söyleme o halde. Sadece sordum."
Uzanıp Baekhyun'un kulaklarını okşamak istediğinde diğeri küçük bedenini yavaş bir şekilde yine masanın altına kaydırmıştı.Namjoon merakla digerinin ne yaptığına bakarken, Baekhyun sadece gözleri ve minik burnu görünecek şekilde masanın altından başını çıkarıp, başka kapkek kalmadığından emin olduktan sonra tekrar masanın altına girdi.