Yavru pisiler doğmak üzereydi ve tek bir eşyaları hatta yatakları bile yoktu.
Bu yüzden Chanyeol Sehun'dan birkaç giysi oyuncak ve yatak almasını rica etti. Çünkü Baekhyun'u dışarı çıkaramazdı başka birine emanet etmek asla istemiyordu.
Sevimli pembe sevgilisi her zaman olduğundan fazla haylaz, inatçı ve ağlak davranıyordu.Baekhyun geniş koltukta uzanmış başı Chanyeol'ün dizlerinin üzerinde ona ufak pembe kulaklarını sevdiriyordu.
"-Mrrrhh~ birazcıkta öp."Baekhyun'un beklediği öpücük gelmeden kapı çaldığında Chanyeol çoktan ayağa kalkmış sevgilisinin başının altına yastık yerleştirmişti.
"-Sanırım Sehun geldi. Sen kalkma biz eşyaları içeriye taşıyalım tamam mı?"
Baekhyun'dan sevimli bir miyavlama duyduğunda bunu onay olarak kabul edip kapıyı açmaya gitti.~~~~~~~~~~
Sehun ve Chanyeol dört beşiği de yatak odasına çıkardıklarında bebek kıyafetleri ve oyuncaklar hala salondaydı.
Baekhyun hastaneye hiç gitmediği, bütün kontrollerini Namjoon evde yaptığı için kaç bebek olduğundan emin değillerdi bu yüzden 4 tane beşik almışlardı."-Baekhyun yavrularının eşyalarına bakmak istemiyor musun?"
Sehun hafif çatılmış kaşlarıyla yerdeki kutu ve poşetlere bakan sevimli kediye sordu."-Hepsi mi yavruların Mrrhh~ Küçücük bilene Baekhyun'a yok mu?"
Sehun uzamış saçlarını karıştırarak Chanyeol'e döndü.
"-İşin zor Chanyeol..""-Baekhyun, onlar senin yavruların. Kıskanıyor musun yoksa?"
Chanyeol sorduğunda Baekhyun alt dudağını titreterek uzandığı koltukta döndü ve sırtını salondaki diğer iki bedene çevirdi."-Miyaaav~"
Chanyeol geniş koltuğa yaklaşıp hareket eden ufak kulakları sevdi.
Baekhyun'un kilo aldığı için tombullaşan yanakları nedeniyle küçük burnu ve dudakları daha küçük ve tatlı görünüyordu.
Çatılı biçimli kaşları ise haylazlık yaparken bile masum bakışlar atan sevimli gözlerine fazla yakışıyordu."-İçlerinden istediğini sana vereceğim, anlaştık mı?"
Chanyeol sorduğunda diğeri hala huysuzlanıyordu, çünkü Baekhyun da bir beşik istiyordu fakat gördüğü kadarıyla Baekhyun'un sığamayacağı kadar küçüklerdi.
Göbeği olmasa belki sığabilirdi, içine fazla bebek koyduğu için Chanyeol suçluydu kesinlikle."-Git! Kötü Chanyeol Mrrhh~"
"-Ne yaptım ki şimdi?"
Baekhyun'u dinlemeyip ufak bedenini kucağına çekti ve giydiği sıfır kol t-shirt yüzünden açık olan çıplak omuzlarını dolgun dudaklarıyla sevdi."-Birsürü sevimli "küçük" Baekhyun'da o minik güzel yataklardan istiyor ama kötü Chanyeol Baekhyun'un içine birsürü bebek koyduğu için Baekhyun artık küçük değil Mrrrrhh~"
Sehun yüksek sesle gülerken, karşı komşuları küçük boylu sevimli Suga amca rahatsız edici aşırı sesten dolayı pencerelerini kapamakla meşguldü.