29-Hey tamam tamam sen yemedin. Sehun yemiş bozuk Sehun!

2.1K 180 17
                                    

Chanyeol banyodan çıktığın da tahmin ettiği gibi Baekhyun ortalıkta görünmüyordu.
Havlu yardımıyla hızlıca saçlarını kurulayıp şımarık kediyi aramaya koyuldu.

"-Baek.. Baekhyun?"

Merdivenleri inerken küçük olana sesleniyordu.
Salonun neredeyse heryerine baktığın da oflayarak mutfağa yürüdü.
Masanın altındaki boş bardak ve birkaç sosise göz devirdi.

"-Kesin bozuk Sehun yemiştir."
Chanyeol gülerek merdivenleri çıkmaya başladı. Baekhyun madem salon ve mutfakta yoktu odasın da olmalıydı.

Odasına girdiğinde burnuna dolan yoğun parfüm kokusuyla etrafa bakındı.
Banyodan çıktığında kendi şampuanının kokusundan parfümü fark etmemiş olmalıydı. Yerde duran boş parfüm şişesine gözleri takıldığında eğilip eline aldı.
Kesin Baekhyun bir şekilde boşaltmıştı.

Şişeyi eline almak için edildiğin de kalkmadan yatağın altındaki küçük figürü fark etmesiyle derin bir nefes aldı.
Uyuyor muydu yoksa?

"-Baekhyun?"

Yatağa yaklaşıp kıvrılarak küçücük hale gelmiş uyuyan kediyi daha net görebildiğinde daha fazla o soğuk kirli yerde durmaması için pembe ayakkabıların süslediği küçük ayakları kavrayıp yatağın altından çıkardı.

Yoğun parfüm kokusu öksürmesine neden olduğunda burnunu kapatıp boştaki eliyle hafif bedeni kaldırıp salona indi.
Ne yazıkki Baekhyun yatak odasından daha fazla parfüm kokuyordu, duş aldırsa iyi olacaktı.

Baekhyun'u koltukta uyumaya bırakıp kendine kahvaltı hazırlamaya gitti.
Baekhyun yemeyecekti çünkü fazlasıyla yediğine emindi.
Yemesi sorun değildi tabiki fakat rahatsızlanıyordu yada fazlasıyla şımarık olduğu için abartıyordu.

~~~~~~~~

Baekhyun uyandığında daha gözlerini açmadan burnuna dolan yemek kokusuyla küçük dili pembe dudaklarında iştahla gezinmeye başlamıştı.

Hızlı adımlarla mutfağa ilerleyip sadece kendi önünde tabaklar bulunun uzun adamın yanına dikildi.
"-M-miyaav~ Baekhyun'un önüne neden koymadın?"

Chanyeol yoğun parfüm kokusunu aldığında yüzünü buruşturup cevap verdi.
"-Çünkü Baekhyun bütün sosisleri ve kalan sütün hepsini bitirmiş."

"-Hayır! Baekhyun yemedi Mrrhh!"
Sinirle mırladığında arkasında salınan kuyruğu dimdikti.

Chanyeol diğerinin kuyruğunu daha önce o şekilde gördüğü iki seferde vücudunun farklı yerlerine çizikler aldığını hatırlıyordu.

"-Hey tamam tamam sen yemedin. Sehun yemiş bozuk Sehun!"

Baekhyun duyduklarından memnun bir şekilde kulaklarını geriye yatırıp kuyruğunu yere bıraktı.
Chanyeol onun konuşmasına fırsat vermeden devam etti.

"-Parfümüm de bitmiş. Onu da Sehun bitirmiştir kesin?"
Chanyeol tek kaşını kaldırarak sorduğun da Baekhyun hızlı hızlı başını sallayarak onayladı.

"-Ama sen yoğun bir şekilde benim parfümün gibi kokuyorsun Baekhyun?"

Baekhyun küçük ellerini hızlıca uzun bedenin ağzına kapatıp susturdu.
"-Hayır Baekhyun çok birsürü Chanyeol kokuyor Miyaav~"

Kapı çaldığında Chanyeol ağzındaki güzel elleri nazikçe itip ayaklandı.
Kim gelmiş olabilirdi ki?

Baekhyun'u kendi sandalyesine oturtup hızlıca kapıya varıp açtığında, kucağın da 4 yaşındaki oğlu Jongdae ile komşusu Bayan Joy'u gördüğün de şaşkınlığını gizleyemedi.

"-Hoşgeldiniz, haber vermeden geldiniz önemli birşey mi oldu?"

Bayan Joy samimi bir gülümseme sunup mahçup bir şekilde konuşmaya başladı.
"-Jongdae'nin dadısı acilen izin almak zorunda kaldı ve işe geç kalıyorum. Seni çok sevdiğini biliyorsun. Ona akşama kadar bakabilir misin?"

Kabul etmeyi düşünmüyordu fakat küçük ayaklarını hızlı hızlı sallayıp kollarını açmış kucağına gelmek için can atan Jongdae işini zorlaştırıyordu.

"-Ş-şey.. Benim aslınd-.."
Chanyeol sözünü bitirmeden Bayan Joy kocaman gülümseyip bebeğini Chanyeol'ün kucağına bırakmıştı.

"-Kabul ettiğin için çok teşekkür ederim Chanyeol. İse geç kalıyorum görüşürüz."

Bayan Joy hızlı adımlarla evden uzaklaştığında kucağındaki kulaklarını dişleyip yanaklarını çekiştiren Jongdae'ye baktı.
Umarım Baekhyun ona birsey yapmazdı..

Umarım Baekhyun ona birsey yapmazdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

nutellabaekkie

Pink Baek •ChanBaek•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin