9-Kızma ona hem bak küçücük uf olmuş Mrrhh~

2.1K 307 12
                                    

"-GİT BURDAN! BAEKHYUN CHANYEOL'Ü İSTEMİYOR! H-HICK! GİT M-miyaav~"

Sevimli olan küçük bedenine doladığı çarşafın altından güzel yüzünü çıkarıp diğerine bağırdı.

"-Git dedim!"

Baekhyun artık sinirlendiğinde yatak odasındaki yatağa girmeyi bırakmıştı.
Yatağın çarşafına dolanıp evin içinde öyle geziyor, Chanyeol ile konuşmuyordu.

"-Sen Baekhyun'un ayakkabılarını sakladın git! Baekhyun Chanyeol'ü istemiyor."

Küçük beden buz dolabının önünde dikilirken Chanyeol'e tekrar bağırdı. Acıkmıştı ama Chanyeol ile konuşmadığı için yemek isteyemiyordu.
Uzun beden mutfaktan çıkarsa sabahki salam'ın devamını yiyecekti.

"-Baekhyun ayakkabılarını ben saklamadım. Satıcı eksik koymuş. Hadi bırak o çarşafı masaya otur sana güzel bir yemek hazırlayayım olur mu?"

Kısa bir süre düşünüp başını hayır anlamında salladıktan sonra küçük ellerinden biriyle uzun bedeni göğsünden itti.
Chanyeol gözlerini devirip minik elleri kavramaya çalıştığında kolunun tırmalanması ile erkeksi bir çığlık atıp çatık kaşlarıyla Baekhyun'a baktı.

"-Ahh! Baekhyun amacın ne senin? Keseceğim o tırnaklarını sinir bozucu pisi!"

Baekhyun çoktan dolabın önünden ayrılmış etrafına dolanmış çarşafın izin verdiği şekilde küçük adımlarla mutfaktan dışarı kaçıyordu.

"-BAEKHYUN!"

Küçük beden tam kapıdan çıkacağı sırada çarşafa basıp yere düştüğünde başını çevirip hızla dolan gözleriyle Chanyeol'e baktı.
Diğerinin kolunu tırmaladığı için kendini kötü hissediyordu.

"-H-hıck! Baekhyun çok üzüldü C-Chanyeol. Kızma ona hem bak küçücük uf olmuş. Yara bandı yapıştırırsak geçer h-hıck!"

"-Hayır kızmadım ağlama. Benimle barışırsan bende az önce yaptığını unuturum anlaştık mı?"
Baekhyun'un önüne oturduğunda söyledi.

"-Miyaav~"

Chanyeol'ün üzerine atlayıp kısa kollarını boynuna sardığında diğerinin dengesini kaybedip sırt üstü yere düşmesine neden olmuştu.

"-Miyaav~"

Kendisini çok suçlu hissediyordu bu yüzden konuşamıyor sadece üzgün çıkan sesiyle miyavliyordu.

Chanyeol üzerinde sevimli sesler çıkaran, hafif kedi çocuğa güldü ve büyük ellerini beline yerleştirip üzüldüğü için geriye yatık duran yumuşak pembe kulaklarını öptü.

"-Tamam sorun yok Baek ağlama. Acıkmışsındır yemek yiyelim olur mu?"

"-Mrrhhhh~"

Cevap yerine sevimli bir mırlama aldığında kucağındaki miniği sıkıca kavrayıp yerden kalktı.
"-Yemek hazırlayacağım bırak beni hadi Baekhyun."

Baekhyun omuz silkip kollarını diğerinin boynuna daha sıkı sardı.

"-Tamam tamam anlaşılan bırakmayacaksın. O zaman kuyruğunu tarayalım sonra yemek yersin."
Baekhyun'dan cevap almasada hareketlenen küçük bedeni ve kuyruğu hoşuna gittiğini gösteriyordu.

Tek eliyle kucağındaki küçüğün belini sıkıca kavramışken boştaki eliyle havada hızlı hızlı sallanan kuyruğu tutup okşayarak odasına çıktı.

"-Miyaav~"

yuniyunikorn❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yuniyunikorn

Pink Baek •ChanBaek•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin