26-Woahh bu büyük! Kandırık Chanyeol mrrhh!

2.3K 199 59
                                    

Neden hiç yorum yapmıyorsunuz :(


"-Mrrhh~"

Baekhyun sabah erkenden uyandığında yanında uyuyan adamı uyandırmaya çalışmış başaramayınca karnını doyurmak için mutfağa inmişti.
Chanyeol çok geç saatlere kadar ders çalıştığı için uyuyalı 3 saat kadar olmuştu.

"-Chanyeol uyuyor, Güzel Baekhyun birsürü birsürü sosis yiyecek Miyaav~"
Keyifle söylenerek birkaç kez zıpladı.

Dolabı açıp raflardaki bütün sosisleri tezgahın üzerine koyduğunda küçük dili çoktan pembe dudaklarında iştahla gezinmeye başlamıştı.

Kutusu önceden açılmış sütü ısıtma gereği duymadan onuda tezgaha koyup dolabı kapattı.
Chanyeol'ün gelip 'Çok yiyorsun Baek karnın ağrır' diyerek önündekileri alma ihtimaline karşı dolaptan çıkardığı herseyi masanın altına taşıdı.

Çokta büyük olmayan masanın altına kendide girdiğinde pembe kulaklarını oynatarak kıkırdadı.
Chanyeol uyansada onu bulamazdı.


~~~~~~~


"-Miyaav~"
Baekhyun çok yediği için acıyan karnını tutup sızlanarak yatak odasına, Chanyeol'e nazlanmaya çıkıyordu.

"-Mrrhh~"
Küçük mırıltılar çıkararak yatağa yaklaşırken aklına gelen şey ile durdu.
Çok birsürü güzel ama bozuk Sehun, Chanyeol uyurken senden kıskandığı için göstermediği pipisine bakabilirsin demişti.

Küçük adımlarla ilerleyip yatağa ulaştığında, sırt üstü uzanan iri bedenin karnına oturdu.
Chanyeol normalde olsa uyanırdı fakat gece boyu uymadığı için üzerindeki hafif bedeni hissetmemişti.

Baekhyun, pembe kuyruğu arkasında heyecanla hızlı hızlı hareket ederken altındaki bedenin gri şortunu çekiştirdi.
"-M-miyaav?"
İnce narin parmaklarını ağzına alıp kirpiklerini kırpıştırarak yarı sert penise baktı.

"-Woahh bu büyük! Kandırık Chanyeol mrrhh!"
Kendine göre oldukça iri bedenin üzerinde geriye kayıp kalçalarını göğsüne yerleştirdiğinde eğildi.

"-Mrrhh~"
Dirseklerini diğerinin kasıklarına koyup yüzünü küçük avuçlarına yerleştirdi ve başını sağa sola eğip kıskanç Chanyeol'ün penisini inceledi.

Yumuşak saçları arasındaki kulaklarını geriye yatırıp ince işaret parmağını penisin ucuna değirdi.
"-Miyaav?"
Küçük elleriyle oldukça büyük gövdesini kavrayıp hemen geri çekti.
Dokunduğunda biraz daha büyümeye başladığını fark ettiğinde arkasında hareket eden kuyruğu heyecanla daha hızlı hareket etmeye başlamıştı.

"-Miyaav~"
Tekrar elini hızlıca dokundurup daha fazla büyümesini izlerken keyifle kıkırdadı.
Eğleniyordu.

Chanyeol nefes almasını zorlaştıran göğsündeki ağırlıkla uyanıp gözlerini araladığında hemen önünde duran pembe pijamanın içindeki sevimli popoya baktı.

Yavaş yavaş kendine gelmeye çalışırken alt bedenine vuran serin hava ve kıkırdayan küçüğe gözlerini şaşkınlıkla kocaman açarak bağırdı.
"-Baekhyun!"

Baekhyun korkuyla irkilip doğruldu ve başını çevirip omzunun üzerinden Chanyeol'e baktı.
"-Miyaav~"

"-Miyaav~"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


baektaev

Pink Baek •ChanBaek•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin