Bir karışıklıklar oldu ama anlamadım :(
Bu bölüm eksik sanırım düzgün kopyalamamışım ama okudum kafa karıştırmıyor."-Rengi gibi huyuda Baekhyun'a benzemiş."
Chanyeol göğsüne yasladığı minik bebeği Taehyung'un pembe kuyruğunu okşarken sevimli miyavlamasıyla mest oldu.
Tombul yanaklarına fazlaca yakışan iri gözleri daha bir günlük olmasına rağmen sürekli açık ve etrafı incelemekle meşguldü.
Taehyung diğer iki kardeşinden daha ağlak ve nazlıydı, tıpkı Baekhyun'u anımsatıyordu.Baekhyun yaklaşık bir gündür uyuyordu.
Chanyeol ilk başlarda çok korksada Namjoon onun çok iyi olduğu ve vücudu fazla yorgun düştüğü için birkaç gün uyumasının normal olduğunu söyleyerek Chanyeol'ü sakinleştirmişti.
Chanyeol hala endişlenmiyor değildi.Namjoon gitmek zorunda kalmıştı ve Sehun'da bebeklerden hiç anlamadığı için yatak odasında Baekhyun'un başında bekliyordu.
Yavruların sesinden rahatsız olmaması için beşikleri şimdilik salona indirmişlerdi.Suga amca beşikteki siyah kulaklara ve kuyruğa sahip ufak esmer bebeğin hızlı hızlı hareket ettirdiği kollarına ve bacaklarına hayranlıkla bakarken ne kadar sevimli olduğunu düşündü.
"-Jongin ismi değil mi?"Chanyeol'dan onay aldığında elini uzatıp küçük bebeğin birşey arar gibi hareket ettirdiği ellerine yakınlaştırdı.
Jongin bakışlarını odak noktası olan perdelerden çekmeden eline değen şeyi, Suga'nın parmağını avucuna alıp ağzına götürdü.
Taehyung kadar ağlak ve nazlı olmasa bile oda pek uyumuyor, çok hareket ediyor herşeye dokunmak ve yemek istiyordu.
Chanyeol'ün kulağını, kardeşlerinin kuyruğunun birçok kez ısırmıştı.Suga ilk başta tereddüt etse bile şuan Chanyeol'ün teklifini kabul edip yavrulara bakmaya geldiği için mutluydu çünkü onlar fazla sevimlilerdi.
En köşedeki beşikte, sarı parlak tüylere sahip kuyruğunu tombul bacakları arasından geçirip minik kollarıyla sarılmış uyuyan Suho şimdi olduğu gibi sürekli uyuyor ve kimseyi rahatsız etmiyordu.
"-Ben Baekhyun'a bakıp geleyim."
Chanyeol daha Taehyung'u beşiğe bırakmadan kuyruğundan ayrılan babasının iri elini fark eder etmez ağlamaya başlamıştı bile.Chanyeol paniklte bebeği tekrar göğsüne yaslayıp pembe ufak kuyruğu sevmeye başladı.
Uyuyan sarı yavrununda uyanmasını istemezdi, gerçi uyansa bile aç olmadıkça ağlamıyor etrafa boş boş bakıyordu."-Amca sence Suho hasta mı?"
Chanyeol endişeyle sorduğunda Suga beşikte uyuyan bebeğe göz gezdirdi.
"-Sadece uysal ve akıllı bir bebek. Kucağındaki haylaz gibi olmasından iyidir."Hangi bebek favoriniz?