71-Evet! Birsürü kocaman Baba Chanyeol Baekhyun'un Miyaav~

2.2K 164 91
                                    


Baekhyun Chanyeol'ün kıyafetlerini gördüğünde yumuşak yatakta, poposunun üzerinde birkaç kez zıpladı.
Chanyeol ile yıkanmayı seviyordu çünkü küvet oturması için sert ve rahatsız ediciydi. Fakat Chanyeol'ün bacakları ve kucağı oldukça rahattı.
"Miyaav~"

~~~~~~~

"Ama ellerim dolu, yürüsen olmaz mı?"
Chanyeol ellerindeki havluları ve  Baekhyun'un pembe duş jeli, lif şampuan ve kıyafetlerini gösterirken söyledi.

"Baekhyun istemiyor Mrhh~"

Chanyeol gözlerini kısıp küçük bedene sırtını dönerken konuştu.
"Gelme o halde ben tek girerim küvete."

Baekhyun istediğinin olmayacağını anladığında dudağını büküp yataktan kalktı ve koşarak uzun bedenin sırtına atladı.
Boynuna asılıp bacaklarını beline doladığında rahat bir pozisyon alana kadar uğraştı.

Chanyeol göz devirip annesinin banyosuna yürüdü.
Baekhyun'u taşımayı seviyordu fakat fazla şımarık olduğu için artık isteklerinin hepsini dikkate almamaya karar vermişti.

Chanyeol küveti hazırlarken bile Baekhyun sırtındaydı.

"Biraz daha yap Baba Chanyeol Mrrhh~"
Baekhyun Chanyeol'ün omzunun üzerinden küvetin içindeki köpüklere bakarken söyledi ve diğeri biraz daha köpük yaptığında kayarak sırtından yere indi.

Küçük olan üzerindeki herşeyi hızlıca çıkarıp küvetin içine oturduğunda Chanyeol gözlerini kıstı.
Daha sabah pijamalarını Chanyeol'ün çıkarması için ağlamış kolunun acıdığını söylemişti.
Chanyeol onun 'Birsürü güzel Baekhyun'un burası uf oldu Baba Chanyeol Mrrhh~' dediğini tam olarak hatırlıyordu.

Kollarını göğsünde birleştirdi.
"Kolunun acıdığını ve üzerini çıkarıp giyemediğini sanıyordum."

Baekhyun sadece başı suyun dışındayken küvetin içine biraz daha battı ve burnundan yukarısı dışarıdayken kulaklarını oynatarak Chanyeol'a baktı.

Chanyeol onun sevimli görüntüsüne dayanamayıp güldü.
Baekhyun gibi tamamen değil de iç çamaşırı kalana dek soyundu ve küvete girdi.
Baekhyun'un yine penisiyle garip şeyler yapmasını istemiyordu annesi evdeydi.

Kenara koyduğu lifi annesinin duş jeliyle köpürttü.
"Buraya gel Baek."

Baehyun hızlıca Chanyeol'ün dizine oturdu.
"Baba Chanyeol, Baekhyun'da seni köpük yapmak istiyor Mrrhh~"

"Tamam."

Baekhyun'un kolunu köpüklerken ilk defa bu kadar tepkisiz ve uslu durduğunu fark etti.
"Ne düşünüyorsun?"

"Baba Chanyeol, birsürü çok güzel Baekhyun'un neden babası ve annesi yok? Mrrhh~"

Chanyeol kirpiklerini kırpıştırarak dizlerinin üzerinde oturan hafif bedene baktı.
"Nerden aklına geldi ki bu?"

"Baekhyun'un küçük yavrularının baba Chanyeol'ü var. Chanyeol'ün de annesi var Mrrhh.."

Baekhyun'u kendisine çekip kucağına yerleştirdi ve tek koluyla ıslak, küçük bedenini sararken boştaki eliyle de sivri çenesini kavradı ve kendisine bakması için yukarı kaldırdı.

"Ama hani Chanyeol senindi? Ben birsürü çok güzel pembe Baekhyun'un olduğumu sanıyordum.."

Baekhyun heyecanlı bir şekilde diğerinin kucağında kıpırdandı.
"Evet! Birsürü kocaman Baba Chanyeol Baekhyun'un Miyaav~"

Chanyeol gülümseyip daha sıkı sarıldı. Baekhyun'un ıslak ve sıcak bedeninin verdiği his hoşuna gidiyordu. Üstelik küçücüktü ve kıpırdanıp duruyordu.

"Mrrhh~ Baekhyun birazcık ayıp yapmak istiyor."

Chanyeol uzanıp Baekhyun'un yanağını ısırdı ve sızlanmaya başlamadan geri çekildi.
"Olmaz, burası annemin küveti eve gidince yaparız."

Baekhyun diğerinin dudağına uzanmaya çalıştı.
"Birazcık küçücük bilene mi olmaz? Mrrhh~"

Chanyeol hayır anlamında başını salladı.
"Evet hiç olmaz."

xchnbkHacerztttao❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

xchnbk
Hacerztttao

Pink Baek •ChanBaek•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin