"-Baekhyun!"
Chanyeol uzun bir süre masada bekledikten sonra Baekhyun aç olduğu halde mutfağa dönmediğinde onu fazla kırdığnı anlayıp hazırladığı tepsi ile beraber mutfaktan çıktı.
"-Baekhyun nerdesin? Aç olduğunu sanıyordum."
Küçük pembe sevgilisini salonda bulamayınca merdivenlere yöneldi, yavruların yanında olmalıydı."-Baekhyun?"
Gözleri boş odada Baekhyun'u ararken bebeklerini kontrol etmek için beşiklere yaklaştı.
"-Ne! Bir dakika, yavruları da yatağın altına saklamadın değil mi?"Yatağa yaklaşıp edildiğinde ne bebeklerini ne Baekhyun'u göremedi.
~~~~~~~~~
"-El kadar yavrulara ve küçük bir kediye bakamadın mı yani? Şimdide sende mi diye utanmadan sormaya gelmişsin."
Küçük boylu komşu Suga kapısının önündeki genç adamı azarladıktan sonra kapıyı sertçe yüzüne kapattı.
Chanyeol, yanında dikilen arkadaşı Sehun'a döndüğünde hala az önce komşusunun vurduğu çenesini tutuyordu.
Neyseki boyu kısa olduğu için çenesine denk getirebilmişti."-Çok sert vurdu be."
Sehun arkadaşının çenesine bakıp söylenirken Chanyeol'ün umrunda değildi.
Baekhyun daha kendini bile koruyamayacak kadar küçük ve safken yavrularına nasıl bakacaktı.
Başlarına kötü birşey gelirse Chanyeol kendini asla affedemezdi."-Gidebileceği başka biryer yok değil mi? Yani tanıdığı."
İkisi Suga'nın bahçesinden ayrılmak için döndüklerinde Sehun sordu.
"-Hayır yok. Sadece Suga amcayı tanıyor, birde annemi. Onun evine de gidemeyeceğine göre. Nereye gitmiş olabilir Sehun!""-Sakin ol Chanyeol, onları bulacağız."
O sırada duydukları kapı sesiyle ikiside arkasına baktı.
Küçük boylu komşu elindeki açılmamış salam paketiyle evden çıkıyordu.
Chanyeol'a kızgın olsa da Baekhyun ve bebeklerinin dışarıda savunmasız olmaları düşüncesinden rahatsız olmuştu."-Baekhyun ve yavrularının çok uzakta olduğunu sanmam. Eğer öyleyse bile tekrar dönecektir. Kedileri başka şehir olmadığı sürece ne kadar uzağa götürürsen götür geri gelirler. Senin evin onun yuvası Chanyeol, ayrılmaz. Hem iki saat önce gittiğini söylemiştin, acıktığında kesin döner."
Suga arka cebinden bıçak çıkardığında diğer iki beden birkaç adım geriledi.
"-Ne yapacaksın onu?"
Sehun ürkek sesiyle sordu. Chanyeol'ün garip komşusundan her zaman korkmuştu.Özellikle arkadaşının evine geldiği yada çıkarkenki zamanlarda perdenin ardından mimiksiz yüz ifadesiyle kendisine baktığı zamanlar.
Korku filmlerindeki garip insanlarla benziyordu."-Birkaç parçaya ayıracağım."
Küçük boylu komşu söylediğinde Sehun'un gözleri büyüdü.
Kendinden birkaç santim uzun arkadaşının arkasına saklanırken kulağına yaklaştı.
"-Senden bahsediyor olabilir mi?"Chanyeol arkadaşına göz devirdi.
"-Saçma sapan konuşma Sehun."
~~~~~~~~
Küçük boylu komşunun birkaç ayrı tabağa dilimlediği salamları onun ve Chanyeol'ün evinin etrafına, farklı yerlere koymuşlardı.
Baekhyun her nerdeyse kokusunu aldığında, üstelik karnı açtı.
Ortaya çıkardı.Sehun küçük boylu komşunun biraz uzakta olmasını fırsat bilip Chanyeol'ün kulağına yaklaştı.
"-Bence onu dinleme, Baekhyun köpek mi yemek kokusu duyup saklandığı yerden çıksın. Gerçi burda saklandığından yine şüpheliyim. Belkide çoktan metrelerce uzaklara gitmiştir.""-Seni duydum."
Suga yüzünü arkasındaki iki bedene dönmeden söylediğinde Sehun korkuyla yerinde zıpladı.Arkadaki Sehun neden bu kadar çirkin.djdndk