"-Baekhyun bunları istemiyor. Saçları pembe değil çirkin hepsi Mrrhh!"
Baekhyun elindeki ıslak oyuncak bebeklere çatık kaşlarıyla bakarken söylendi.
Neden bunları almıştı ki?"-Ama elbiseleri pembe bak. Tıpkı senin saçın ve kuyruğun gibi."
Chanyeol sevimli bedeni seyrederken söyledi.Küvetin içerisindeki çıplak, küçük beden dahada çatılan kaşlarıyla Chanyeol'e bakıp elindeki bebekleri kapıdan tarafa fırlattı.
"-Kandırık yapma! Baekhyun'un çok birsürü güzel tüyleri onlara benzemiyor!"
Islak kuyruğu ile ayaktaki bedenin bacağına vurdu."-Baekhyun çok güzel! Hemde birsürü tatlı, hemde yumuşak miyaav~ Onlar çirkin! Baekhyun'a benzemiyor."
"-Tamam tamam benzemiyorlar hemen kızma sende."
Hafif tombul yanağı tamamen kapatmış köpüğü silip pürüzsüz cildi okşadı.
Sinir bozucu olsada saf, sevimli beden çok güzeldi. Çok fazla güzel."-Köpükler kayboluyor hadi yine yap~"
Baekhyun'un hoş sesiyle kendine geldiğinde iri ellerini yumuşak yanaktan çekip gülümsedi."-Olmaz yeter bu kadar keyif. Hem hasta olursun."
Suyun üzerindeki cılız kollardan birini tutup, az önce Baekhyun, köpüklerle oynarken hazırladığı kahverengi lif'i yumuşak yüzeyde gezdirip köpürtmeye başladı. Birden çırpınıp yüksek sesle ciyaklayan küçük beden yüzünden şaşkınlıkla geri çekildi.
"-BAEKHYUN O ÇİRKİN ŞEYİ İSTEMEZ!"
Az önce Chanyeol'ün lif ile yaptığı kolundaki köpükleri kuyruğu ile silip uzun bedeni tekrar azarladı."-Kötü Chanyeol! Git o çirkin şey ile kendini yıka! Mırrhh!"
Chanyeol sinirle göz devirdi ve ayağa kalktı.
"-Birşey oldu sandım Baekhyun! Canını yaktım sandım ne diye bağırıyorsun öyle? Lif kahverengi diye mi?"
Şakaklarını ovalayıp Baekhyun'a aldığı havlu ve lif'i getirmek için banyodan çıktı.
Bu pembe kedi bazen katlanılmaz oluyordu.~~~~~~~
Chanyeol elindeki pembe havlu ve gif ile banyoya girdiğinde Baekhyun kulaklarını hızlı hızlı hareket ettirip kuyruğunu keyifle arkasında savuruyordu.
"-Miyaav~"
Az önce Chanyeol'ün ona bağırdığını hatırladığında kuyruğunu tekrar suyun içine sokup kulaklarını üzüntüyle geriye doğru yatırdı.
"-C-Chanyeol Baekhyun'a bağırdı. Hemde çok hızlı bağırdı, Baekhyun çok korktu miyaav~"
Suyun içindeki küçük ayak parmakları ile oynarken Chanyeol'e bakmadan konuşuyordu.Chanyeol ne kadar sinirli olsada haylaz pembe kedi onu yumuşatmayı iyi biliyordu.
Aslında kasıtlı yaptığı birsey değildi fakat o zaten hep kızgın kalınamayacak kadar şirindi."-Ama sende Chanyeol'e bağırdın Baekhyun. Unuttun mu?"
"-Ama Baekhyun o çirkin şey ile yıkanamazdı. Chanyeol hata yaptı. Bu yüzden çok birsürü uslu Baekhyun'da ona kızdı."
Başını kaldırmadan gözlerini yukarı çevirerek küvetin yanına eğilen uzun bedene baktı."-Chanyeol bir daha yapmazsa Baekhyun'da ona kızmayacak. Chanyeol uslu olmalı tamam mı?"
Chanyeol'ün onu her zaman uyarırken yaptığı gibi elini kaldırıp parmağını salladı.
Fakat çok komik görünüyordu.Chanyeol diğerinin kendisini taklidi edişine ve şirin görüntüye güldü.
"-Tamam o halde Chanyeol uslu olacak. Bir daha Baekhyun'a çirkin şeyler getirmeyecek."
Baekhyun gibi konuştuğunda kendi kendine güldü.
Baekhyun onu eğlendiriyordu. Her ne kadar küçük bedene kızsa ve sinir bozucu bulsada bir o kadar da tatlı ve komikti.
Ve güzel, çok fazla güzel..