"-Mrrrhh!"
Baekhyun hızlı hızlı nefes alırken başını kaldırıp küçük bedenini hapsetmiş adama baktı.
"-Bir daha bundan yapma! Baekhyun'un birsürü sevimli burnu acı oldu Miyaav~"
Etrafına sarılı olan uzun güçlü kolların sahibi, başını sert göğsüne bastırdığı için acıyan burnundan şikayet etti."-Özür dilerim birsürü sevimli Baekhyun'um."
Kucağındaki küçük bedeni mutlu edecek cümlesinin ardından bahsi geçen düğme burnu nazikçe öptü."-Baekhyun böyle uyumak istemiyor. Birsürü kocaman Chanyeol çok büyük Mrrhh~"
Yüzü daha 15 dakika kadar önce uyumuş yavrularının babasının geniş göğsüne denk geldiği için sızlandı.
Çırpınıp güçlü kolların arasından çıkmaya çalıştı."-Hiç uğraşma Baekhyun, kaç aydır koltukta yatırıyorsun. Artık geceleri yerin burası, alışsan iyi olur birsürü güzel pembe kediciğim."
"-Baekhyun kedi değil Mrrrhh! O hem insan tamam mı? Miyaav~"
Söyleyip sızlanmaya devam ettiğinde Chanyeol son çare olarak küçük bedeni sırtı göğsüne denk gelecek şekilde çevirdi.
Yumuşak göbeğinde birleştirdiği büyük elleri yüzünden diğerinden kısık bir kıkırdama duyduğunda oda gülümsedi.~~~~~~~~~
"-Tanrım!"
Chanyeol iri elleri arasında daha küçük görünen pembe yavruya bakarken Baekhyun ile tamamen aynı olduklarından emin oldu.
Tombul yanaklarını süsleyen ufak dudaklar sürekli ağladığı için ıslak ve kırmızı, iri gözleri aynı şekilde ıslak ve hiç bıkmadan babasına bakmaya devam ediyordu.Chanyeol bebeği beşiğe bırakmaya yeltendiğinde, gözleri bebekten başka yerlere odaklandığında elindeki ufak canlı hemen ağlama başlıyor, her daim onun iri gözlerini sizin üzerinize odakladığı gibi sizinde ona odaklanmanızı istiyordu.
Çok seyrettiği için Chanyeol'ü televizyon ve kumandasından bile kıskanan Baekhyun'dan bir farkı yoktu.
Evet, kesinlikle pembe yavru Baekhyun'un kopyasıydı.O sırada geniş koltukta yatan diğer iki yavrudan siyah olan uyuyan kardeşinin kuyruğunu yemeye çalışmakla meşguldü.
Neyseki dişleri olmadığı için canını yakmıyordu.Ağzındaki sarı kuyruktan sıkıldığında onu bırakarak yeni birşey bulma ümidiyle iştahla küçük ellerini yukarıya doğru sallamaya başladı.
"-Mm-miyaaav~"Chanyeol siyah yavrusunun sevimli görüntüsüne dayanamayıp pembe olanı sol omzuna yatırdığında diğerinide sağ omzuna aldı.
Jongin yeni yerinden memnun bir şekilde miyavlayıp hemen önünde duran dikkat çekici kulağın kepçesine yapıştı.
Chanyeol kulağındaki ıslaklıkla huylansa bile bebeğinin onu yemeye çalışmasına izin verdi.O sırada Baekhyun kucağındaki biberonlar ile salona girdiğinde Chanyeol sordu.
"-Neden dört tane güzelim?"Baekhyun biberonları daha çok sahiplenip Chanyeol'e arkasını döndüğünde başını çevirip omzuzunun üzerinden çatık kaşlarıyla ona baktı.
"-Bir tanesi birsürü sevimli Baekhyun'un kötü Chanyeol'ün değil Mrrhh!"