"Küçük boylu komşu evimizden gitsin!"Baekhyun kolları göğsünde bağlı, aşağıdan çatık kaşlarıyla Chanyeol'a bakarken söyledi.
"Neden gitmesini istiyorsun? Birsürü çok sevimli bebeklerine hediye getirmiş. Hoşuma gitmedi mi?"
Chanyeol, huysuz bedeni kucağına almaya çalışırken sorduğunda küçük eller tarafından itildi.
"Mrrhhh! Çok birsürü tatlı Pembe Baekhyun'un bebekleri! Küçük boylu komşu ellemesin."
Baekhyun'un itirazlarına rağmen onu kucağına aldı ve merdivenleri çıkıp yatak odasına ilerledi.
Baekhyun, havadaki küçük ayaklarını birbirine sürterken Chanyeol'ün geniş omzunun üzerinden mutfağın kapısına bakıyordu."İstediğin her şeyi ben alırım. Böyle şeyler için huysuzluk yapma Baekhyun. Sevimsiz oluyorsun, bunu istemezsin öyle değil mi?"
Chanyeol'ün kucağında çırpınıp yere indi ve tekrar kollarını göğsüne bağladı.
Bayan Park'ın oğlunu azarlarken yaptığı gibi."Baekhyun sevimsiz olmaz! Siyah giydiğinde bilene çok birsürü tatlı Baekhyun Mrrhh~"
Ardından her zaman konuşmak istemediğinde yaptığı gibi yatağın örtüsünün altına girmeye giderken Chanyeol ona engel olmadı.
Chanyeol'ün yemek hazırlanması gerekiyordu ve Baekhyun zaten uyumazsa beş on dakika kadar sonra 'ayıp yapalım birsürü kocaman baba chanyeol' diyerek sırtına tırmanırdı.~~~~~~~~~~~
Chanyeol Taehyung ile ilgilenip yemek yaparken Suga ise Jongin ile ilgileniyordu.
"Chanyeol, bu yavrunun bu kadar yemesi normal mi? Ya da diğerleri onun kadar yemediği için sağlıksız mı?"
Chanyeol tencedeki suya tuzu ekledikten sonra tezgahın köşesinde duran minderin üzerine koyduğu Taehyung'un yanağını sevip arkasına, küçük boylu komşuya döndü.
"Bilmiyorum hyung. Bence Taehyung Jongin'den bile sağlıklı. Sadece kucakta olmayı sevdiği için bizim önümüzde emeklemiyor. Onu tek başına bıraktığımda hep yer değiştirmiş oluyor."
Sonra arkasında sızlanmaya başlayan Taehyung'a döndü ve ufak ellerini sevip onu güldürdükten sonra yeniden küçük boylu komşuya döndü.
"Suho konusunda endişeliyim. Namjoon'u onunla ilgilenmesi için yarın eve çağırdım. Sürekli uyuyor ve sadece acıktığında uyanıp ağlamadan etrafa bakınıyor. Sesini arada bir miyavlaması dışında sadece Jongin bir yerlerini ısırıp ağlattığında duydum."
Suga, işaret parmağını ısırmaya çalışan Jongin'i omzuna yatırıp Chanyeol'a döndü.
"Bence o ufaklık oldukça uslu bir bebek. Diğer ikisi gibi Baekhyun'a benzememiş o kadar."
O sırada Baekhyun, yatak örtüsünün altında uzanmaktan sıkılmış ve Chanyeol'ün ona aldığı süslü Pembe tarak ile kuyruğunu tarıyordu.
"Baekhyun'un birsürü pembe yumuşak kuyruğu Miyaav~"
Önüne dizdiği renkli ve simli çıkartmalarında göz gezdirip hoşuna giden birkaç çiçek ve yıldızı kucağındaki taranmış kuyruğuna yapıştırdı.
Çıkartmalarını aldığı yere tekrar sakladı ve Chanyeol'ün dolabının boydan aynalı kısmının önüne geçip keyifle, arkasında salladığı kuyruğuna bakındı.
Hızlıca yatak odasından çıkıp merdivenleri indi ve mutfağa girdi.
Kıstığı gözlerini önce Chanyeol sonra Küçük boylu komşunun üzerinde gezdirip oldukça yavaş adımlarla yemek masasının etrafında dönüp mutfaktan çıktı.Chanyeol, pofuduk pembe kuyruğunu gururla sallayarak gezinen şımarık kedi odadan çıktıktan sonra konuştu.
"Kuyruğunu taramış ve süslemiş. Kıskanmamız için bize göstermeye gelmiş. Genelde Sehun gelince yapıyor."
Bu Baekimsi Yoongi dede. 2016'daki zayıf Baeke benziyor.
Şu haline. Sanırım 20 kilo👀 Nerde o yanaklar?
Neyse, Monsta x fanı var mı aranızda?
Şuna biraz aşık oldum da;Kimdir necidir hemen yazıverun😢😭💘