Yoongi elindeki kutu ile Chanyeol'ün evine ilerlerken bunu yaptığına inanamıyordu. Yaklaşık iki haftadır Baekhyun ve o küçük yavrular evde değildi. Yoongi onları gerçekten özlemişti ve görmek istiyordu.
Chanyeol ve Baekhyun dün sabah eve döndüğünde Yoongi, gidip bebekleri görmek istemiş fakat utanmıştı. Çünkü o her zaman huysuz, sinir bozucu ve umursamaz bir amcaydı. O şekilde yumuşak görünmek istememişti.
Elindeki pembe kutunun içerisinde yirmi küsür kadar rengarenk küçük ve yumuşak toplar vardı.
Yoongi dün öğleden sonra evden çıkıp bu oyuncağı satın almıştı.Chanyeol'ün kapısına vardığında zile bastı ve bekledi.
Biraz sonra Baekhyun kapıyı açmış çatık kaşlarıyla bir süre küçük boylu komşuyu izledikten sonra omuz silkip arkasını dönerek içeriye yürüdü.
Çünkü Chanyeol Baekhyun'un isteği üzerinde pizza sipariş etmişti ve onun yerine küçük boylu komşu geldiği için Baekhyun mutlu değildi.Birkaç adım attıktan sonra tekrar Yoongi'ye döndü ve küçük ayakları üzerinde zıplarken heyecanla komşunun elindeki pembe kutuya bakındı.
"Mrrhh~"
Yoongi ayakkabısını çıkarıp içeriye girerken garip hareketler yapan küçük bedene döndü ve konuştu.
"Onu sana getirmedim. Yavrularına getirdim Baekhyun."
Baekhyun zıplamayı bırakıp önünde yürüyen Yoongi'nin sırtına bakarak dudak büzdü.
"Miyaav~ Birsürü en çok güzel, Pembe Baekhyun'a ne getirdin?"
O sırada kucağındaki Taehyung ile mutfak kapısında beliren Chanyeol, Yoongi'yi ve arkasında üzgün bir şekilde bakınan Baekhyun'u görünce konuştu.
"Hoşgeldin Hyung. Baekhyun niye surat asıyor?"
Yoongi başını çevirdi ve pembe kulaklarını geriye yatırmış şirin suratı ile aşağıdan kendisine bakan Baekhyun'u gördü.
"Bebeklere oynamaları için bu kutuyu getirdiğimi söyledim ve huysuzluk yapıyor."
"Ah teşekürler hyung. Suho uyuyor, Jongin ve Baekhyun annemin çantamıza koyduğu birkaç atıştırmalığı yiyordu."
Tek eliyle omzuna yatırdığı Taehyung'u tutarken diğerini uzatıp Yoongi'nin elindeki kutuyu aldı.
Taehyung, büyük ihtimal onunla ilgilenip kuyruğunu seven biri olmadıği için sızlanmaya başlayınca Chanyeol onu Yoongi'ye uzattı.
"Ben Baekhyunla konuşurken birkaç dakika Taehyung ve Jongin ile ilgilenir misin Hyung?
Yoongi memnuniyetle Taehyung'u kucağına aldı ve mutfağa, yerde büyük bir minderin üzerinde uzanan Jongin'in yanına gidip onuda diğer koluna aldı.
Yoongi'nin bir eşi ya da torunları yoktu. Çünkü o kimseyle anlaşamayan huysuz ve sinirli bir adam olmuştu her zaman. Fakat bu ufacık bebekler onu sinirlendirmeyen tek canlılardı.
Chanyeol onları evine bıraktığında sürekli ağlayıp kendisiyle ilgilenilmesini isteyen pembe yavruyu saymazsa tabi.Taehyung, küçük çenesi Yoongi'nin göğsüne dayalıyken iri gözlerini genişçe açmış aşağıdan kucağında olduğu adamın yüzüne bakıyordu.
Küçük ayaklarını iştahla Yoongi'nin karnına vurarak onun dikkatini çektikten sonra miyavladı."M-miyaavv~"
Yoongi dede her zamanki gibi çok seks.
MMiwwywv!
Taslaklarda bölüm biriktirdim, her gün bir tane yayınlayacağım. Tabi işim çıkmazsa.