"-Miyaav~"Sehun tek kolunun yardımıyla göğsüne yasladığı kutunun içindeki yavrulara bakarkan bu sevimli şeylerin Chanyeol'a ait olduğunu kabul etmekte güçlük çekiyordu.
Siyah olan yavru Sehun'un bakışları altında emekleyerek uyuyan sarı kulaklı kardeşinin üzerine çıktı.
Yüzü kardeşinin poposuna denk gelecek şekilde üzerinde uzanırken önce bezini sonra sarı kuyruğunu ısırmaya çalışmıştı.
Her ikiside hoşuna gitmediğinde emekleyerek kardeşinin üzerinden indi.İri gözleri açık, Sehun'un yüzünü inceleyen pembe kulaklı yavrunun yanına ulaştığında tombul yumuşak yanağını ısırdı.
Taehyung hala sevimli gözleriyle kutuyu taşıyan adama bakarken yanağını yemeye çalışan kardeşi umrunda değildi.Sehun kıkırdayarak sallanan siyah kuyruğu yakaladığında Jongin yemeye çalıştığı yumuşak yanaktan ayrılmanın hoşnutsuzluğuyla küçük elini Sehun'u tırmalamak için ileriye savurdu.
Sehun tuttuğu kuyruk sayesinde baş aşağı havaya kaldırdığı bebeğe büyük bir keyif ve hayranlıkla bakıyordu.
Çıkardığı mırıltılar ve ona doğru savurduğu küçük elleri fazla sevimliydi."-Miyaav!"
Jongin küçük elleri sinir bozucu adama yetişmediği için ayaklarıyla koluna birkaç kez vurdu.
Hala bırakmıyor, kutunun içindeki pembe saçlı yumuşak şeyi yemesine izin vermiyordu."-Neden diğer kardeşlerin kuyruklarını zor oynatırken sen emekleyebiliyorsun acaba?"
Sehun kendi kendine konuşurken vereceği tepkiyi merak ederek baş aşağı duran yavruyu iki yana salladı.O sırada yine Suga araladığı perdenin ardından Chanyeol'ün bahçesindeki sarışın gencin ne yapmaya çalıştığını çözmeye çalışıyordu.
Elinde tuttuğu kututan kuyruğunu tutarak çıkardığı baş aşağı duran bebeğin burdan bile rahatsız olduğu belli oluyordu.Sehun kutuya bıraktığı siyah yavrunun ardından pembe olanı alacakken perdenin ardından kendisine bakan 'ona göre' korkunç adamı gördüğünde yapabildiği en hızlı şekilde eve girdi ve kapıyı kilitlediğinden emin oldu.
~~~~~~~~
"-Miyaaav!"
Baekhyun sıcak, geniş yatakta uyandığında etrafına sarılı güçlü kolların sahibine kızgın olduğu belli olan sesiyle miyavladı."-Şş sakin ol Baek, yavruların salonda olmalı. Sehun onları içeri getirdi güvendeler."
Baekhyun hala çatık olan kaşları ve yumuşamamış yüz ifadesiyle diğerine bakmaya devam etti.
"-Baekhyun seni istemiyor, kötü! Kötü baba Chanyeol Mrrhh!"
Chanyeol hem Baekhyun'a kötü davranmış hemde bebeklerini ondan uzaklaştırmıştı. Sevimli olan bebeklerini ona vermek istemediği için kaçırmıştı."-Üzgünüm Baekhyun, sana o şekilde davranmamalıydım, lütfen gitme. Çok üzgünüm tamam mı. Gerçekten sizi kaybettiğimi sandım, bir daha göremeyeceğimi sandım ve hiçbir zaman kendimi bu kadar çaresiz hissetmemiştim."
"-Chanyeol hep en çok birsürü Baekhyun'u seveceğini söylemişti ama artık küçük seviyor. Kandırık Chanyeol Miyaav~"
Chanyeol yatakta dönüp küçük bedeni altına aldığında uzamış saçları yastığa yayılan, sevimli gözleriyle aşağıdan kendine bakan bedene gülümsedi.
"-Üzgünüm, kırılacağını düşünemedim. Affet beni Miyaav~"
Baekhyun'un her zaman ona yaptığı gibi başını altındaki küçük bedenin göğsüne sürttü.
Diğerinden bir kıkırdama duyduğunda geri çekildi."-İnsanlar miyav yapmaz, bozuk Chanyeol Mrhhh~"