51-Şımartma onu Namjoon, kahverengi diye beğenmiyorsa yemesin.

1.8K 147 33
                                    

3 ay sonra

"-Baekhyun koşma düşeceksin!"

Chanyeol hemen önünde paytak adımlarla koşuşturan küçük ama tombul bedene seslendi.
Bugün Namjoon yine Baekhyun'u ve bebekleri kontrol etmeye geleceği için huysuzluk yapıyordu.

"-Mrrhh~ Baekhyun istemiyor gelmesin!"
Merdivenlerin başında yorulduğunu hissettiğinde durdu ve ilk basamağa oturup nefeslendi.

Chanyeol başını yana yatırıp merdivende oturan, son üç ayda fazlaca değişen sevimli bedende gözlerini gezdirdi.
Baekhyun'un göbeğinin üç tane bebek için bile üç ayda bu kadar büyümesinin imkanı yoktu.
Fazlaca büyük göbeğinin bir kısmı giydiği t-shirt yüzünden açıkta kalırken Chanyeol'ün ısırmayı çok sevdiği yumuşacık üst kolları eskisine oranla daha tombuldu.

"-Sadece neden karnın bu kadar büyük onu öğrenmek istiyorum, izin ver Baekhyun beni uğraştırma."

Baekhyun omuz silkip kollarını iki yana açtı. Yürümek istemiyordu, yorulmuştu.
"-Miyaav kucak~"

Chanyeol başka birşey söylemeden küçük bedeni dikkatlice kucağına aldı.
Nasıl olsa Namjoon geldiği her seferinde Baekhyun'u bir şekilde ikna etmesini biliyordu.

~~~~~~~~

"-Miyaav~"

Baekhyun, Namjoon ve Chanyeol'ün karşılıklı oturduğu masanın yanında, yere koyduğu geniş pembe minderin üzerinde Namjoon'un ona getirdiği kahverengi şeyleri yemekle meşguldü.

Kabuğu kahverengi olduğu için Baekhyun dokunmayı reddetmiş Namjoon'un yanından ayrılmıyor ve onun için kestaneleri soymasını istiyordu.
Belli ki poşetin bütün hepsi bitene kadar da doymayacaktı.

"-Miyaav~"

Ağzındaki bittiğinde yenisini vermesi için miyavlayıp kuyruğu ile Namjoon'un koluna dokundu.

Namjoon yeni bir tane Baekhyun'a uzatıp Chanyeol ile konuşmasına devam etti.
"-Baekhyun tam olarak bir insan olmadığı için bebekleriniz 9 aydan bayağı önce doğacak sanırım. Kaç ay olduğu hakkında bilgi veremem fakat düzenli kontrol edersem yakınlaştığın da haberin olur."

Chanyeol kuzenini anladığını belli etmek için başıyla onayladı ve yerdeki küçük pembe sevgilisinde göz gezdirdi.

"-Şımartma onu Namjoon, kahverengi diye beğenmiyorsa yemesin."

Baekhyun duyduğu şey ile hemen çatılan kaşlarıyla Chanyeol'e döndü.
"-Kötü, çirkin Chanyeol! Kendisi kahverengi diye birsürü güzel Baekhyun'u kıskanıyor mrrrhh~"

Chanyeol yerdeki sinirli küçük bedenin bakışlarının değiştiğini fark ettikten hemen sonra zaten dolu gözleriyle Namjoon'un bacağına sarılmıştı.

"-Kötü Chanyeol git! Mrrhh~"

Chanyeol konuşacakken Namjoon kuzeninin koluna dokunup kendisi konuştu.
"-Ne oldu, neden gitmesini istiyorsun Baekhyun?"

Baekhyun küçük ellerinden biriyle şiş karnını okşarken diğeriyle bir suçluymuş gibi Chanyeol'ü işaret ettikten sonra başını kaldırıp sulu gözleriyle Namjoon'a baktı.

"-Kötü, kıskanç Chanyeol mrrhh~ Ya birsürü güzel Baekhyun'un bebeklerini de kedisi gibi çirkin kahverengi yaptıysa Miyaav~"

Namjoon ne söyleyeceğini bilemezken Chanyeol stresle şakaklarını ovalamak ile meşguldü.
Eğer bebekler Baekhyun'un hayal ettiği gibi olmassa Chanyeol ne yapacağını bilmiyordu.
Ve bu büyük bir sorundu.

Diğer hesabımdaki bir kitabı bitirmek için buraya hiç girmedim^^Ve tekrar gideceğim çünkü bitmedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Diğer hesabımdaki bir kitabı bitirmek için buraya hiç girmedim^^
Ve tekrar gideceğim çünkü bitmedi.xjdhdh

imchanbaek_
zehrazehra13

Pink Baek •ChanBaek•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin