14-Bırak! Baekhyun kötü Chanyeol'ü istemiyor. Gitsin Miyaav~

2.1K 282 31
                                    

Neden hiç yorum yok :'(

Baekhyun büyük salonda ordan oraya koşup saklanacak yer aramakla meşguldü.
Çok birsürü kocaman, kötü Chanyeol Baekhyun'un sevimli pipisini kıskanıyordu. Çünkü onun yoktu.
Chanyeol ile konuşmayacaktı.

~~~~~~~

Chanyeol hızlı adımlarla merdivenleri indi. Baekhyun üst kattaki odalardan korktuğu için tek seçeneği mutfak ve salondu.
Tahmin ettiği gibi Baekhyun'u salonda, üzerindeki havluya sıkı sıkı sarılmış koltukların arasında koşuştururken bulmuştu.

Chanyeol'ü gördüğünde panikleyip tek kişilik koltuklardan birine ters bir şekilde oturdu.
Yastıkların arasına başını saklarken belkide görünmeyeceğini sanıyordu.

"-Baekhyun beni daha fazla kızdırma buraya gel."
Yanına giderek yüzüne yada boynuna tekrar bir kuyruk darbesi yemek istemiyordu. Gerçekten acıtıyordu.

"-Hayır Miyaav~"

Chanyeol önce her ihtimale karşı havada dimdik duran pembe kuyruğu yakaladı.
Boştaki eliyle de tırmalanmamak için cılız kolları tutup hafif bedeni kucağına çekti.

"-Yakaladım seni."
Islak saçların arasında kıpırdanan küçük, pembe kulakları ısırdı.
Başını eğip yukarıdan sevimli yüze baktı. Bu açıdan daha da minik görünen düğme burnu o kadar şirin görünüyordu ki dokunmak için cılız kolları bırakıp tırmalanmayı göze alabilirdi. Fakat yapmayacaktı.

"-Bırak! Baekhyun kötü Chanyeol'ü istemiyor. Gitsin Miyaav!"

"-Neden? Chanyeol ne yaptı?"

Chanyeol yukarıdan diğerinin çatılan kaşlarını görebiliyordu.
"-Chanyeol birsürü güzel insan Baekhyun'un ençok güzel kuyruğuna çirkin demişti. Çünkü onun yok diye kıskanıyor. Şimdide yumuşak sevimli pipisini kıskanıyor. Çünkü Chanyeol'ün pipisi yok. Kötü Chanyeol Mrrhh!"

"-Nerden çıkardın bunu Baek? Kuyruk falan istemiyorum ben neden kıskanayım? Ayrıca o kendin gibi minicik şeyininde kıskanılacak bir tarafı yok."
Söylerken gülmekten kendini alamamıştı.

Baekhyun'dan cevap alamayınca hoşuna gidecek birşeyler teklif etmeye karar verdi.
"-Seni bırakırsam ve uslu durup üzerini giyersen en büyük bardakta süt vereceğim. Sonra karnım ağrıyor diye ağlamayacaksın ama?"

Baekhyun ev sahibini dinlemeyip sürekli daha çok yemek istiyordu. Daha sonrada karnım ağrıyor deyip ağlıyordu. Chanyeol artık istesede yemesine izin vermeme kararı almıştı.
Uzun olan diğerinin nasıl bu kadar küçük ve zayıf olmasına anlam veremiyordu.

"-M-miyaav~"
Chanyeol'ün mavi büyük bardağında ağzına kadar dolu sütü hayal etti.
Kısık sesle miyavlayıp dilini dudaklarında gezdirdi.

"-Mrrhh~Hepsini mi Baekhyun içecek?"
Başını çevirip omzunun üzerinden Chanyeol'e bakmaya çalıştı ama göremeyince tekrar önüne döndü.

"-Evet hepsini Baekhyun içecek anlaştık mı?"

"-Miyaav~"

Sen ne güzel şeysin öyle ya😢

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sen ne güzel şeysin öyle ya😢

parkpinkpank

Pink Baek •ChanBaek•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin