Chanyeol hala örtünün altındakileri merak ediyordu, evde kaybolan şeylerden yola çıkarak içeride neler olduğunu biliyordu. Şöyle ki, Baekhyun sırf pembe diye kedine yada bebeklerine zarar verebilecek bir eşya saklıyor da olabilirdi.
Bugün alışverişe çıkıp pembe, süslü bir yatak örtüsü almayı planlıyordu, Baekhyun'un eski örtüyü atıp onu almak isteyeceğine emindi.
Çok büyük bir sorun vardı ki, Sehun meşgul olduğu için tek güvenebileceği kişi ve Baekhyun'u az çok tanıyan komşusu Suga amcaydı.
"-Chanyeol'ün küçük boylu sevimli komşusu Baekhyun'a kızmasın, birsürü güzel Baekhyun uslu Miyaav~"
Chanyeol kucağındaki hafif bedeni düşmemesi için baldırlarından sıkıca kavramışken boştaki eliyle kapıyı kilitlemeye çalışıyordu.
Kulağının hemen yanında sızlanarak konuşan sevimli kedi, küçük boylu komşunun evine gitmek için pek istekli değildi.Chanyeol çok yakında olan Suga'nın evine yürürken kucağındaki bedenin belini okşadı.
"-Kızmaz, uslu durursan kızmaz. Hemen geleceğim zaten, çok beklemezsin. Bu kadar üzülme.""-Miyaav~"
Chanyeol komşusunun bahçesinden içeri girer girmez Suga evinin kapısını açmıştı bile.
"-Hoşgeldin Chanyeol, kucağındaki haylazı ilk defa bu kadar yakından görüyorum. Fakat sesi beynime kazındı, günün her vakti bir şeyler için ağlayıp çığlık atıyor."
Amacı seslerden rahatsız olduğunu belli etmekti."-Ah, bunun için üzgünüm amca. Dediğin gibi biraz yaramaz ve söz dinlemiyor."
Baekhyun diğer ikisini dinlediğinde kolları uzun bedenin boynuna sımsıkı sarılıyken başını çevirerek orta yaşlı adama baktı.
"-Baekhyun uslu, küçük boylu komşu çok konuşuyor Mrrhh~"
~~~~~~~~~
"-Yaramaz çocuklardan hiç hoşlanmam, benden habersiz ordan kalkma ve gürültü de yapma ufaklık."
Suga televizyonun karşısındaki tek kişilik koltuğa oturttuğu küçüğüne söylendi.
"-Küçük boylu komşuymuş hah! Benim boyum ortalamanın üzerinde garip, ufak pembe şey."
Dönüp mutfağa gitmeden önce devam etti.
"-Tabi Chanyeol'ün hormonlu arkadaşlarını göre göre, neyse sakın ordan kalkma bak."~~~~~~~~~
Yaklaşık 10 dakikadır koltukta oturan sevimli beden bıkkınlıkla ofladı ve ayağa kalktı.
Küçük adımlarla Suga'nın gittiği yöne yürüyüp mutfağa ulaştığın da kapının kenarından başının birazını uzatıp miyavladı."-Miyaav~"
Suga duyduğu ses ile arkasına dönüp gördüğü pembe saç ve kulakları çatık kaşlarıyla inceledi.
Görüş açısına sevimli gözler de eklendiğinde çok sevimli görünsede onu azarlayacakken, konuşmaya fırsat bulamadan diğeri konuşmuştu."-Birsürü güzel pembe Baekhyun uslu Mrhh~ Ama bebekleri acıktı Miyaav~"
"-Bebek mi?"
Baekhyun sadece gözleri görünürken kulaklarını hızlı hızlı oynattı.
"-Evet, Baekhyun'un içinde bebekleri var. Birsürü güçlü, büsbüyük güzel gözlü Chanyeol koydu Miyaav~"