11-Evet! Baekhyun senin köpük yapan şişene kızdı!

2K 297 34
                                    

"-Baekhyun hiçbirşey yapmadı!"
Sinirli çıkan sesiyle Chanyeol'e bakmadan cevapladı.

~~~~~~~~

Chanyeol küçüğün yanına eğilip, yanağını küvetin kenarına dayadığı için büzüşen şirin dudaklarını iki parmağı arasında sıkıştırdı.

"-Ne bu sinir?"
Keyifli çıkan sesiyle sordu Chanyeol.

"-Baekhyun'a birsürü köpük yap."
Zarif, güzel parmaklarını suyun yüzeyinde gezdirirken sızlanarak söyledi.
"-Miyaav~"

"-Sadece bu yüzden mi bu kadar kızdın?"
Suyun yüzeyinde gezinen kendininkilere göre oldukça küçük eli yakalayıp zarif parmaklarını acıtmadan ısırdı.

Ne kadar yumuşak ve güzel elleri vardı. Küçük bedeni kucağına aldığında da yumuşacık ve rahatlatıcı bir his bırakıyordu.
Acaba bütün heryeri bu kadar yumuşak mı diye düşünmeden edemedi uzun beden.

Chanyeol'ü garip düşüncelerinden sıyıran sızlanan Baekhyun oldu.
"-Evet! Baekhyun senin köpük yapan şişene kızdı. O bozuk Mrrhh!"
Uzun bedene çıkışırken son olarak sinirli çıkan sesiyle mırlamayı unutmadı.

"-Köpük yapan şişem mi?"

Baekhyun ileride yerde duran şişeyi gösterip omuz silkti.
"-At onu bozulmuş. Yeni bir tane al yoksa Baekhyun banyo yapmayacak!"

Chanyeol yerdeki boş tutkal şişesini eline aldı ve aceleyle Baekhyun'a döndü.
"-Bir yerine sürmedin bundan değil mi Baek?"

"-Hayır, Baekhyun sadece buraya döktü ve karıştırdı."
Dolu küveti gösterip söyledi.
Fakat söylediğinin aksine Chanyeol'ü beklerken yapış yapış ve ıslak elleriyle kuyruğunu sevmişti.

"-Tamam o halde sorun yok. Fakat bir daha benden izinsiz böyle birşey yapma. O köpük yapan şişe değil yanlış şişeyi almışsın Baek."

Baekhyun birkaç saniye uzun bedenin söylediklerini düşünüp yüzündeki kızgın ifadenin yerini sevimli bir gülümsemeye bıraktı.

"-Hadi o zaman birsürü köpük yap miyaav~"

"-Önce bu kirli suyu boşaltıp yeni su yapmam gerek. Birazcık bekle."

"-Mrrhh~ olur ama hemen yap."

~~~~~~

Chanyeol küvete doldurduğu temiz suyun yüzeyini bolca köpükle kapladıktan sonra, dolap kapaklarını çarpmasından rahatsız olduğu için tezgaha oturttuğu küçüğü kucağına alıp yere indirdi.

"-Kediler su sever miydi ya Sen niye bu kadar meraklısın?"
Sevimli bedenin üzerindeki sarı t-shirt'ü sıyırırken sordu.

Baekhyun hemen biçimli kaşlarını çattı ve şortunu çıkarmaya çalışan uzun bedene çıkıştı.
"-Baekhyun kedi değil! O hem insan da tamam mı Miyaav!"

Chanyeol diğerinin şortunu çıkarmak için eğildiği yerden kalkmadan aşırı sevimli duran pürüzsüz, beyaz hafif çıkkın, minik göbeği öptü.
Diğerinden tatlı bir kıkırtı duyduğunda kendini garip hissetmişti.

Tam olarak insan bile olmayan, saf küçükten kendini olabildiğince uzak tutmalıydı ama mümkün değildi.
Uyurken bile dibinden ayrılmıyordu.

"-Baekhyun bir daha istiyor. Tekrar yap Miyaav~"
Ayağa kalkan uzun bedene sızlanarak söyledi Baekhyun.

"-H-hayır olmaz B-baek. Altındakini çıkar küvete gir hadi."

Baekhyun alt dudağını sarkıttı ve zarif ellerini göbeğine koyup sızlandı.

"-Ama Baekhyun istiyor Miyaav~ Chanyeol burayı öptüğünde,"
Göbeğindeki zarif elleri sarı boxer'ının üzerinden penisine koydu.
"-Burası gıdıklandı birdaha yap Chanyeol Miyaav~"

Chanyeol gözlerini şaşkınlıkla kocaman açıp Baekhyun'u kucaklayıp suyun içine koydu.
"-B-bak birsürü köpük y-yaptım daha çok yapıyorum hadi oyna."

Şişeyi alıp titreyen elleriyle küvete boşaltmaya başladı.
Baekhyun çoktan keyifle köpüklerle oynamaya başlamıştı.

Tamam onu yapacağım ama sweek deki gibi hepsini aynı anda kopyalamıyor bölüm bölüm kopyalıyor

Tamam onu yapacağım ama sweek deki gibi hepsini aynı anda kopyalamıyor bölüm bölüm kopyalıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

junmyeon_aeri

Pink Baek •ChanBaek•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin